Showcase - Försöker glömma (Entertainment Mix) Hejsan... Showcase gjorde en låt och jag mixade den åt honom, vi blev nöjda :) Rapp: ShowcaseText: ShowcaseMix: EntertainmentBeat: Icetail - I feel the pain (freebeat)Länk till http://www.speedyshare.com/188706479.htmlvers1.Då tiden känns svår, kämpar jag för evigtoch då försöker jag dränka dagen av trevligtför, jag såg dig alltid som min enda gudinnajag har ingen empati för varje gång som du grinardu har krossat min själ, dödat mitt hjärtamissbrukar tabletter för att mörda min smärtadu gav mig, och jag hatar dig för detdu slet ut mina känslor och jag hatar dig för det!det känns, som jag blivit våldtagen pshykisktnu, är mitt fejksmile på slagen ytligtså ingen kan se när jag är ledsen eller gladdet är inte tack vara dig som jag länge lever kvardu var, delvis där när jag mådde som sämstmen, nu ligger jag här ensam på hoppet om hjälpen på-på-på hoppet om hjälpen!vill inte se dig mer, kan nog klara mig själv!refrängx2. det kunde ha varit du och jag men istället så sket du i allting finns ingen bättre, du är helt underbar det är nu du som bestämmer min framtidvers2.jag är sån person som inte bara glömmerför minnena finns kvar i vindens kvala mönsterdu var den jag älska, och jag älskar digdu vill inte ge det en chans, då får jag ändra migför, jag kan inte känna nå hoppdet går nog bort, mitt andra jag är bortblåstaah -- för jag har sabbat allt som fannsjag är den första i släkten som snabbast tappat alltjag är den svarta fåret i den vita folkmassannär jag försökt va nån annan, så har inte dem passatför, jag är ju den jag är idagalltid samma skit och alltid samma hatdu ska veta, att grinden står alltid öppenkänner dimman komma, jag ser tårar i luftenjag älskar dig baby försök att förståifall jag gjort nått fel, isånnafall förlåt.Ge kritik :)