Entertainment - Den rikaste snorungen Denna ska egentligen upp på min otroligt korta och antagligen oseriösa såkallade netplay men har redan släppt den nu och tänkte att jag kunde kasta upp den här. Ifall jag får ork kommer jag göra klart playen (fattas 1-2 låt/låtar) Denna gång är även Enterdeman tillbaka för att ge er sin falska sång i refrängen, låter dödskul för dom som vill få ett gott skratt!Själv tycker jag om själva versen och hade roligt när jag skrev den.... Länk till http://www.speedyshare.com/555527905.htmlAllt är made by me förutom beatet då det är stulet så innåt helvete. Jag är den rikasteAv alla i kvarteretJag är den mest pengarAv alla i hela världenJag fördriver tiden med att spela badminton Med George Bush och skaparen av McintoshOch Göran Persson är min egna caddyboy-Glidaren på golfbanan med sprojlans läderdojsJag är han som fyller poolen med gumminallarOch den som torkar sig i arslet med hundralapparPejjar hiphopschenen för att ge mig galna rimOch om jag vill kan jag få copyrights på vad jag villPtttrrrrrrthhh... Jag är ganska bortskämdOch med min BMW så höjer jag min snopplängdÅtal togs ner när jag mördade en mattantOch om jag bara vill så kan jag köpa upp NASATro det eller ej men jag har 50 G på MP3nOch jag har även flertalet TVspel i BMWnInga kan någonsin mäta sig med min fameOch jag är 16 men redan rikare än Bill GatesX2Jag är den rikasteAv alla i kvarteretJag är den mest pengarAv alla i hela världen