Måste säga upp på de, här har ni texten också, vad vill du att jag ska göra för att bevisa att det är dig jag vill ha i famnen att det är dig jag vill ha intill mig att det är dig jag älskar över allt annat på jorden vad vill du att jag ska göra för att bevisa att det bara är du att det inte finns någon annan för mig jag älskar dig nu och i all framtid, vad ser du gumman när du ser mig i ögonen, är det nån speciell eller är det vem som hellst, jag vet inte vad du vill att jag ska tro, (tro) att jag är speciell även om jag inte är de, vad fan ska jag göra hur tror du att jag känner, jag vet ingenting är vi kanske bara vänner, en fråga vad tänker du när du tänker på mig, eller frågan är tänker du nånsin på mig, eller är det som jag tror att allt går mot slutet, att vår kärlek blir kastad ner för stupet, att blomman vissnar ja att det slutar här, kan du prata med mig så att jag får svar, jag orkar inte gå omring och tro att allt är bra, medans du går omkring och bär på alla svar, jag orkar inte gå omring och tro att allt är bra, medans du går omkring och bär på alla svar, du vet ju vad jag menar jag orkar inte mera, det blir för mycke tyngd till och med för båda bena, det är för mycket skit omkring jag orkar inte mer, kan inte hålla mig uppe på mina ben, jag erkänner du och jag har haft det jävligt bra, kommer alltid minnas ja du finns alltid kvar, femte juli det var bästa dagen i mitt liv, femte juli det var dagen då det blev vi, om det tar slut som jag antar att det gör, då ska du veta att du finns tills jag dör, inristad längst in i mitt hjärta, jag vet att utan dig kommer jag känna smärta, du vet vad jag lovat att vi ska klara allt, men det är svårt allting känns så jävla kallt, verkar inte finnas någon lust från något håll, kanske är det bäst att gå åt varsitt håll, nu låter det som om jag lämnar dig, men det gör jag ej jag väntar på svar från dig, du kanske tror att jag gillar det jag sjunger, att jag mår bra utan min flickvän, du vet ju vad jag menar jag orkar inte mera, det blir för mycke tyngd till och med för båda bena, det är för mycket skit omkring jag orkar inte mer, kan inte hålla mig uppe på mina ben, så gumman du vet att det är mycket jag söker här i livet främst svar av dig hur det blir med allting slutar dte snart som jag sa så orkar jag inte gå och vänta på att allt tar slut men jag tycker vi måste prata ut om vad vi ska göra med allting och tro inte att jag inte gråter mig till sömns för att jag inte fått svar på mina frågor under dagen och jag hoppas att du är beredd på att ge mig svaren för jag vet att du har dom, Peace
Vi är alla misstänkta