I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bronka Ft. Weestby - Minnen

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-10-14 12:24

Bronka Ft. Weestby - Minnen

Vers 1: Bronka
Reff + vers 2: Weestby

Hjälpte en vän med en låt så här blev resultatet, den har legat å skräpat ett tag så slänger väll upp den! Inte så värst nöjd men kritisera mig hårt!

Länk till http://www.speedyshare.com/602293906.html

http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-10-14 13:00
visst visst, beatet va nice som fan! refrengen va lite svag det skulle vart mer kraft i den man hör knappt. verserna va nice på båda. lyriken fa vet :D
one lööv!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-10-14 15:04
bronka lågt från de bästa ja hört med dig inte så bra men duger :)

reffen, hör inte så mycket men låter inte så bra,

Weestby: nej nej detta lät inte värst bra men kämpa på!

/MkN
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 15:20
vi hade ingen reff så jag slängde in en snabbt :P Mitt flow va lite segt tkr jag :P men aja :) Tack för kritiken boys :) Peeace n Lööve (GE ÄRLIGT KRITIK) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-10-14 15:27
Min text :P

Vandrar framåt, med texter och pennan//
Har aldrig haft nån vid sida, så jag växer ju ensam//
Jag sitter på mitt rum och skriver en låt mendet rinner en tår//
och lyckan har stigit med åren//
... Kommer aldrig glömma dagar jag passerat//
För såren sitter kvar, tills dagen jag slutat att leva//
... Jag har musiken i livet, så jag vandrar fram//
och nu mår jag bra, och jag kommer alltid andas varmt//
för det räcker nu, när jag tänker på gamla minnen//
försöker svälja skiten, efter att jag andas in det//
har ingenting kvar, jag försöker nå min egen tid//
men jag ser bara mig själv, precis som i en spegelbild//
... jag lägger ner skiten, det här är livet//
jag lägger det på rappen, och allting som finns i det//

2008-10-14 16:53
Synd bara att Weest knappast skrivit texten själv eftersom den är flerstavig och han kan inte flerstava.
Jag kastar sten i vedhuggarns hus

2008-10-14 16:53
HAHAHA jag har skrivit den själv ?

2008-10-14 16:54
Okej, isåfall.. Rimma flerstavigt/dubbelrim på "Avgasrör".

2008-10-14 17:00
Torsk på Weeestby, hittade du ingen som kunde skriva ett flerstavsrim på avgasrör på msn nu? Osis. Avgasrör, datanörd, makalös. Och sen ett dubbelrim på det, bara dör.

Toooorsk.

2008-10-14 17:03
rakt av körd / var dag gör / bakat bröd / rakad röv

2008-10-14 17:04
Och vem skrev dom rimmen på msn till dig? För jag kan garantera till 120% att du inte KAN flerstava, eftersom jag hört att du frågat folk vadfan det är, och att du bett folk skriva texter åt dig för beats.

2008-10-14 17:21
knshec: men vem fan är du? och vad fan vet du? säkerligen bara en jävla chump som inte fick lördags godis från pappa ihelgen, och är lite deppad för det. fucking fjant!

bronka:
du är bra mayn, trotsallt vi kört mot varandra i crewbattle (a) men en bra vers. fet delivery! kör på..

weestby:
reffen sög mannen :P haha .. ditt flow är stakigt och hackigt. texten är ok typ! fortsätt..

haha, vi bor på landet!

2008-10-14 17:29
ah tack sleez :) jag skrev de själv äckliga fittunge

2008-10-14 17:36
Inget jävla bråk nu . KRITIK:D

2008-10-14 18:20
HAHAHAHAHAHHAHA weestby, Inga kommentarer!

Bronka: Inte bra men okey :)
https://soundcloud.com/mendelsonbits

2008-10-14 20:20
UPP!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-14 20:41
Bronka var väl helt okej, inte mer än så. Tycker du kändes jävligt malplacerad på detta beat av någon anledning.

Hundsim är tillbaks för att jävla med Weeestby, jag håller med knshec. Det är fan omöjligt att Weeestby kan ha skrivit den där texten själv, det var inte länge sen han satt och horade på msn och var villig att betala för att jag skulle skriva texter åt honom.
Förövrigt låter du efterbliven och i slutet av din vers lät det ju nästan som du kom;
"läääägheer mina minnehn på RAPP-EN!"
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-10-14 21:04
de va förr Hundsim HAHAHA. Men skriv vad du vill :)

2008-10-15 16:51
UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!