Vers1 minns du första gången som vi kolla på varandra när våra liv dom möttes och tiden bara stannade. för du vandrade och visade mig vägar och dina vackra ögon är beviset på änglar menad som den bästa, med läppar av kristallar och runt ditt röda hjärta, där glittrar diamanter minns du första gången som vi skrattade tillsammans ditt leende e vackert och du gjorde mig förvandlad. klart ja chansaade och visade dig all kärlek ja hoppas aldrig nått vi gjort, nånsin känns förjäves det är förjävligt, om denna kärlek ska ta slut ja älskar dig så mycke, du ska veta att ja ber till gudVers2 Minns du första gången som vi kysstes med varandra sekunderna stod stilla, å ja vänta med att andas allting stanna, kolla djup i dina ögon jag byggde upp en lycka det va kärlek ingen fördom det va dötomt, bara vi i närheten tystnaden blev värme, de va du och jag och kärleken. Minns du alla minnen som vi skapade tillsammans kärlek till varandra när vi bodde hos din mamma får aldrig kallna, jag vet att den kan svajja. men kärleken till dig, den är alltid densamma. hoppas att du alltid minns, alla fina stunder jag träffade dig, du e ljuset i mörket.
Silver @ myspace Om jag var en boll så är du luften inuti