Entertainment Ft. SoLdaten - Mer än bara ord Jo.. Blev en liten trudelutt till slut :) Pass på sången i reffen. ^.^Beatet är ju made by Benne så då proppsar man la honom då.Vers1: EntertainmentVers2: SoLdatenRefräng: BåååådatvåååMix: EntertainmentLänk till http://www.speedyshare.com/367116680.htmlVers1du var den finaste på jordenoch dina vackra ögon dom skiner mer än solenså jag kan inte förklara för digom hur mycket jag saknar digför - jag är den dära människansom bara vill känna på lyckanoch så står du där och lyser som himlenmer unik än en snöflinga på vinternvad kan jag säga? jag tänker inte lämna digjag kan vara dum, men du vet att jag älskar digoch du är - den finajag älskar dig - elinadu är den sötaste i världenoch om nån rör dig, så dödar jag den jävelnför jag tänker inte låta dig bli skadadför i mitt liv är du den underbaraRefräng X2jag vill säga tack till digför du alltid finns för migför du är min ängeloch jag saknar digVers2När mörket faller vill jag ha dig tätt intillJag älskar dig mest du får säga va du villFör jag vill dela mitt liv med den finaste ängelÄlskling kom tillbaka det är tomt i sängenJag önskar att du vore här här vid min sidaTåren rinner ner o jag sakta börjar grinaDina ögon glittrar som kristallerO jag mår som bäst när du ligger här i famnenInget INGET kommer ändra vad jag kännerFör du är obeskrivlig som en ängelDu lyser upp min dag med ditt vackra leendeVill inte leva utan dig så snälla jag ber digStå vid min sida lämna mig aldrigDu o jag tillsammans vi har en framtidJag lovar att jag aldrig släpper din handJag tackar min gud för den kärlek jag fannRefräng X2jag vill säga tack till digför du alltid finns för migför du är min ängeloch jag saknar dig