I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Essen - Jag är inte vuxen än (Crimmen & Ronnback)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-22 19:48

Essen - Jag är inte vuxen än (Crimmen & Ronnback)

Hey! Längesen vi släppte någonting. Denna låt skrevs, producerades och spelades in efter en kväll då jag och Joel lyckats klanta oss som vanligt. Vi ville inte ta ansvar (ta låten med en nypa salt), men det är väl typ budskapet. Vi hade en rolig kväll och en rolig dag efteråt (Med tanke på omständigheterna). Låten ska vara med på Latjare (som kommer snart). Det blir 9-10 gratislåtar, snart, snart. Bara lite design kvar!

Låten kan ni lyssna på via min myspace:
Essen - Jag är inte vuxen än
Eller ladda hem via speedyshare:
Länk till Essen - Jag är inte vuxen än

Håll ögonen öppna för Latjare. Den borde komma nu i veckan!

Mvh, Johan & Joel.

soundcloud.com/brormusk/sets

2008-09-22 20:26
Låter sweet, känner igen beatet har de på min dator JOEL!..
Tycker det låter bra, gillade reffen. Outrot var roligt, men ni kunde passa in erat prat lite mera.. ;D

puss

Checka labras låt aiiight?

2008-09-22 20:40
Yao

Soft beat riktigt nice känns väldigt välproducerat av killen som gjort det. Jag diggar det

Vers1: Mycket nice röst har du och ditt flow sitter riktit bra på beatet diggar flowet och röstläget. Raderna va bra du berätta det du vill bra, Och rimmen va nice ye du va grym mannen.

Reff: Stabil o skön killen sjunger faktiskt skönt jorå jag diggar

Vers2: Lite tråkigare röstläge här men flowet är osså mycket bra faktiskt, nåra sköna rader alltid positivt. Jorå det va en fet del här med.

Trror vi sparar denna den va nice
Geni

2008-09-22 21:49
tycker den var grymt soft , ball reffräng båda la det fett finns inget att klaga på

checka även "Chasse - Stil Och Finess"
UPP!

2008-09-22 22:05
DAMN! Otroligt fet låt, grabbar. Gillade beatet som satan!! Texterna var hur feta som helst, ni gjorde de riktigt bra allstå! Props!

När släpper ni "Latjare" då, era slackers? =)

Keeep It Up, Boys!
CHEEA!!

2008-09-22 22:20
haha tycker det är as skön jag brukar tänka likadant faktiskt ibland just som den här låten haha..man känner igen sig så skönt!

sköna verser av bådaa gillar texerna, tkr sången är mysig, mysigt beat

diggar!! langa lattjare nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-22 22:33
den va nice, skön refräng
to weird to live, to rare to die

2008-09-23 09:40
haha i loved it!..
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -

2008-09-23 10:57
Jag gillade inte detta alls! Sjukt tråkig låt, plus att jag är inte vuxen än var falskt! Usch nej!
http://biggedy-b.blogspot.com

2008-09-23 16:38
Tack allihopa för så rolig kritik!
Boukas - Okej, kul att du tog dig tid och lyssnade iallafall! Nästa gång kanske, alla kan ju inte tycka om!

Langade upp den på Essens myspace också!

Och ronnback langar väl snart upp den på hans myspace!

Tills vidare får ni lyssna på min eller essens, eller tanka på speedyshare!

Tack allihopa, all kritik uppskattas!
soundcloud.com/brormusk/sets
Producent

2008-09-24 09:15
Lät ju helt okej faktiskt. Gillade dock inte mixningen, och den blev lite enformig efter ett tag. Men fortfarande värd att lyssna på en eller två gånger :)

Schyssta texter.
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent

2008-09-24 10:29
Antingen har ni lite dålig kvalité eller så har ni mixat sönder den, i övrigt en mysig låt.

2008-09-24 14:27
mysit beat faktist :)

gillar första snubbens vers, skönt flow, röst o text :)
reffen va också mysig faktist
ronnback har ja aldrig hört på svenska förr tror ja, tkr de låter skönt på nå specielt sätt när folk som kickar engelska oftast kickar svenska ! skönt flow här med

nice låt, keep it up :)

2008-09-25 16:46
den va tung.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-27 19:44
Gillar reffen och beatet mest med denna låt!
:)