Sleez Ft. Eddie & Kronqvist - Magiska Minuter (Mixtape Reklam)
här är lite reklam för min mixtape som kommer gå under namnet "Magiska Minuter" . detta spåret kommer inte att vara med på tapen. detta är bara reklam för skiten! 2 spår är klara hittils, och jag vill ha ungefär 20 spår! snipp kommer när jag fått ihop tillräckligt många spår.. Znapmusic länk: Länk till http://www.znapmusic.com/sleez/ Speedyshare länk: Länk till http://www.speedyshare.com/936785742.html hoppas det diggas :) .
haha, vi bor på landet!
glömde säga vem som står för mixning och beat.Mixning: EddieBeaten: är från Spice (Killen som kommer producera hela min mixtape.)
haha, vi bor på landet!
Skön låt, Eddie har jävligt cool röst och det låter mkt bättre när du chillar med din röst lite Phille, precis såhär =)! Kronqvist, du blir bättre och bättre men änsålänge är det faktiskt inget jag diggar. saaarvi boys
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
tuuungt :D snyggt jobbat
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
tycker du utvecklats textmässigt sen jag hörde dig sist, tyvärr är din skånska så grov och grötig att det blir parodiskt. Eddie riktigt tung på reffen.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Det är cool!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yaooo fan va nice beat snubben spice har proddat riktigt jävla skönt detta låter mycket bra. Vers 1: Kronkvist right?`ye man har hört hur mycket du har utvecklats på det senaste mycket säkrare flow och enligt mig så är det soft att du tar i mer i rösten än innan. Iaf det låter som du gör det, Din text va helt ok enligt mig det du behöver utveckla mest försök att skriva texter o flerstava hela tiden. Men din del va endå bra. Vers 2: Sleez. Snyggt flyt diggar detta låter mycket bra deliveryt är nice men enligt mig så hade det kunnat bli bättre, som killen i reffen tex riktigt bra delivery där. Men annars då din text är mycket bättre än förr roligt att du lärt dig flerstava så snabbt och det märks att du skrivit ganska mycket för du har utvecklats som fan i text. Jorå jag diggar helt enkelt. Killen på reffen: Riktigt bra känsla och rösten va skön en bra reff helt enkelt
Geni
niice.. ante har utvecklats otroligt mycket.. längesen jag hörde dig mayn!. bra :) Eddie : aldrig hört förr men tungt var de :) phillsaan : det låter bra, fast du borde klippa bort andetagen.. lite bättre mixning på hela grejjen ahde inte varit fel ;D peace
tack så folket folks! håll ögon öppna för mixtapen.. feta gästartister kommer delta, och alla beats kommer vara dundertunga! FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!
här är min text: Jag springer här på stigen, och jag strävar efter målen// försöker vinna tid, det här är läget efter åren// här är skåne som försöker hooka tillbaka// tiden som har försvunnit, som jag sprungit efter på gatan// skriver mina texter, och glider med mina vänner// och skiter i det som vänder ute på streetsen, jag vänder// länge har jag väntat på att komma fram// till målet som sleez letar efter, ingenting kan stoppa han// jag hoppar fram, som en längdhopps stjärna// jag tänker inte mycket, jag är rädd om hjärnan// det här är bara början, men vi rör oss sakta framåt// jag skriver mina texter, och jag flyter alltid vackert// det här är livet, så jag flyger som red bull// med microfonen i min hand, och ärligheten som kan göra ont// musiken finns bredvid mig, hoppas den kommer att stanna// Tanka ner min mixtape när den är klar, så bombar jag alla// öppna er whoa, lite mer vill jag se här inne?
haha, vi bor på landet!
Är inget fan av skånska så jag har inte så mkt mer att säga om första killen inte min smak , reffen var skön tkr jag ! sleez var bra förutom att jag stör mig lite på att det låter som om du ska lägga en snorlorska hela tiden men det är vell skånskan antar jag =) btw så var beatet skönt , låten i helhel var det vell inget fel på men inte riktigt min smak... fortsätt! peace / ante
hehe , tacktack iaf! kul att höra.. FLER VILL VI FAAN SE?!
haha, vi bor på landet!
Tycker att de lät riktigt jävla bra, mest överraskades jag av kronqvist, lät faktiskt riktigt jävla bra. Sleez la de bra som vanligt också och beatet gillar jag också. Tycker inte att mixningen var den bästa på refrängen men annars var låten riktigt skönt. Mixtapet kommer bli kung sleez! :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tjena, tack allihopa för era snälla ord:) Wizdom: vad hade kunnat gjorts bättre med mixningen i refrängen?=) nått speciellt du tänkte på menar jag?:) tack igen
Du kanske missuppfattade mig lite, jag tyckte inte att mixningen var dålig men.. Jag tycker att de låter som att du har en "ad/dub" för mycket. Låter nästan som du har lagt reverb på refrängen PGA det. Tror de skulle låta cleanare utan det. Men som sagt, refrängen är också bra lagd! Bra jobb. pz
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
finns fåtal svensk rap jag kan lyssna på men ni låter helt ok, skulle va kul o höra mer me er.. keep up the good work
www.myspace.com/konnektent - din källa för grafix
tacktack! kul att höra. Konnekt: tack, sjukt skönt att höra! som sagt så håller jag på med min mixtape nu, och den kommer gästas av bland annat Eddie, kronqvist, antagonisten, max, overkill. och massa fler! så håll ögonen öppna, den kommer bli bra :) FLER VILL JAG SE?!
haha, vi bor på landet!
thanks boys! skåne for life! saaarvi
Detta Här Är Äkta Från Södern!
FLER?!
haha, vi bor på landet!
soft låt bre ! keep up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan asså, mitt internet laggar som fan man , sorry jag kan inte kommentera nu! :( Jag hörde ba lite av början och det lät skitbra! Det var ganska bra mixat och killen i början, (vem var det?) hade rätt bra flow! Resten kommenterar jag imon elr nåt! Ha dt bäst grabbs och keep it up!