Antagonisten, Grizzly & Ceder - ABC
Ai! Ceder och Danne fick ett ryck efter jobbet och jag hängde på, detta är resultatet hehe. ABC, you better recognize! Mixad av Antagonisten & Grizzly. Länk här: Länk till http://www.speedyshare.com/199237297.html // Grizz ps. ALLA vet väl vid detta laget att Magnum Opus släpps snart, glöm inte! ds.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
hur kan folk missa detta? kul titel :) här har ni hoookaaaat en dunderbeat booys!antagonisten: länge sen jag hörde något såhär fett från dig man. den blev fet som fan! bra text, och sköön attityd och levererar det tungt :) .. keep on rollin mään!grizzly: något av det bästa jag hört från dig bjöörnee. bra text, as usual! och lite rolig attityd! jag höjer bara ögonbrynen mer och mer för varje gång jag hör dig nu förtiden! ceder: ja, som vanligt har du också bra text. men har hört bättre från dig mannen! fast det var bra. men grizz och danne var snäppet bättre än dig i denna! helhet: VG++ ;P .
haha, vi bor på landet!
Skivsamlare
2008-09-17 23:06
fettskönt gung boys ;D beatet är bara klockrent. Anta - längesen man hörde nått nytt med dig. lät bra ! dubbelz - det var nog det skönaste jag hört med dig faktiskt ceder har jag inte hört så väldans mycket av men han har alltid påminnt mig om marke, skönt detta med :) Öpppppppp !
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
tungt skit.. Vi fick ryck efter jobbet, och grizzly fick inte det.. för han jobbar inte :D ;)
min vers: Det är en vanlig jävla onsdag, lika trött som vanligt// Jobbat 8 timmar, sen resten är lika d-dött och tradigt// Inget bättre för mig, så jag hookar med ceder// Session på en timme, blir andra bullar, du vet om// Hur det går när vi samlar nomunnymode klicken// En hög med grabbar som är so done with hoebitches// Med grizzly på samma track, rullar vi samma väg// Bor alla nära systemet, men ingen handlar där// Klart vi tänker ekonomiskt, alla kickar ju smuggel// När staten i vårt land är den största fittan på jorden// Ni hör en snubbe på beat, men jag är jävligt hungrig// Även om du kom på första plats är du inte värdig guldet// Det är jag som är A, kickar med B och C// Du kommer alltid efter oss, precis som D och E// Sessiontid, för jag har legat lågt ett tag// Skillnaden mellan våra spår är att vårt blir bra// Det börjar bli dags att gräva i vår guldgruva// För du blir aldrig större, precis som gubbkukar// Jag ska fan fixa mat, jag skiter fan i detta// Jag skiter fan i resten, jag skiter i att recca//
.. och här är min: hjärtligt välkomna, idag är fan premiär slår upp dörrarna till stället, mannen, alla e här nomoneymode - ett nytt koncept vi fira vinsten nu i somras, är shi nykter än .... en ny epok är kommen! alla bevis talar för det och jag står i fronten .. tillsammans med dom gubbar som jag lugnt sagt kan lita på till 100, inget bull snack om ni undrar för med 4 år på nacken, 100 låtar i bagaget e alla frågetecken raka vid detta laget, så.. slut på bakåtblickar, dags att titta in i framtiden; ser mig själv sitta på ett skivbolag namngivet; efter mig men, tillbaks till nutid och var vi står ja, det går bra i år, vi kommer nog snart ta rekord i antal egotrippar, släppta singlar, mängden deg i fickan strävar jämt mot mer än innan, ja ni vet det bitches
www.myspace.com/cedermusik
ah bra lagt av alla, schyssta rader, och ja ceder lät fan som marke :) fortsätt booiis
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hur det går när vi samlar nomunnymode klicken// En hög med grabbar som är so done with hoebitches// hahaha ball
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
björn, vad händer med din röst asså? :P kan inte hjälpa o flina lite.. av kärlek förståss.. men ändå.. det lät jäääävligt annorlunda.. annars tyckte jag den va mode som fan.. alla la det fett kan fan inte säga vem som la det bäst fan.. gillar allas verser på sittt sätt.. blev possitivt överaskad av anta dock..texten kändes jävlig rak och ocensurerad och vardaglig duvet.. inga poetiska formuleringar utan att du bara lägger fram det lixom.. sånt tycker jag e fett.. några fyndiga rader här och där också precis som du brukar.. GÖÖÖÖDDE :) saaaaaaaaaaaaaaaaar * * * * * * * MAGNUM OPUS OM EN MÅNAD I DIN HAND! * * * * * *palla inte göra mer stjärnor
ceder la de bäst, men ingen direkt hype över d hela..
Tre lektions horor
hahaha vad fään menar du max?
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
...och min också då: Dags att modea, Ceder skickar beatet Skriver ner en vers, har gjort det ofta sista tiden ...Många låtar, många features ska läggas Och tiden är rätt för att vi ska bli kända ...Ni kommer se det, boysen är på gång nu Vi börjar här i södern men växer oss norrut ...Det blir ett evigt ös när Vi ekar från skåne till treriksröset ...Lever rövare, spottar på beats Ingen jävel gör en hit lika ofta som vi Nej, står helt själv på en egen nivå ...Försöker shi men äger scenen ändå Så, självförtroendet sitter där det ska Självinsikt finns också men till lägre grad ...Är lite kaxig och tror på min sak För jag är halvvägs till toppen och har långt tillbaks
haha inte låter väl jag som marke? aja, tack för alla comments än så länge, hoppas nån mer hittar in och känner för att skriva nån rad.
www.myspace.com/cedermusik
Lite till kan vi väl ändå pressa ur whoa =)
Riktigt bra grabbar!! pz Froody
Tack, härligt att höra!
Nästan 100 som laddat ner och 6 som skrivit något, like whoa.
sista
113 som laddat ner och 6 som skrivit, gött!
feeet låt bwois, grizzly va fetast i denna ! peajz out!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ge boysen lite mer feedback för fan.. softish låt ju!
yee den va skön =)
-Say hello to my little friend! Tony Montana
MOB, Toddddd - Tackar! =)
dagz o modaa