Bruno - Du kommer aldrig sätta mig på plats [Svaret till Nelione]
ja svaret på rond 2 av Nelione.. så säg vad ni tycker om låten och så vidare
Länk till http://www.speedyshare.com/229470387.html
Text : Intro FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU
VERS 1 jag sa att du var tondöv, för du tros sjunga för du har ingen framgång som rullstols-bundna// och du tror att du har fans och det finns hundratals av dom för dina låtar spelas bara runt av dom med Huntingtons//
och du är stor i orden och söker hype man men du är så jävla kort att du aldrig kan ge en high five// och det är sant det jag sa om bruden din för skulle man köra finn fem fel på dig så hittar man tusen till//
så du borde frukta mig för jag är dödens fara och du en poltergaist ? mannen Du är Spöket Laban// jag pissar över dig, du är min pissoar undra vem som knockar vem. så STICK OCH DRA//
Reff FUCK YOU, dags att resa upp mitt finger FUCK YOU, du möter fel kille// FUCK YOU, du kommer aldrig sätta mig på plats FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU// x2
Vers 2: vad var det för mening att svara på min vinst ? när du vet att jag plockar hem en rond till// jag lovar nu, jag kommer vinna 2-0 och tappar dig ner på marken som när du tappar ner din tvål//
jag håller upp min hand, fäller ner mitt lillfinger sedan kommer pekfingret och sisst ring fingret// jag håller ut min tumme och ger dig mittfingret och knullar dig i munnen jävla fitt ansikte//
Reff FUCK YOU, dags att resa upp mitt finger FUCK YOU, du möter fel kille// FUCK YOU, du kommer aldrig sätta mig på plats FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU// x2
outro :
han tog upp en rond till men jag dödar han lika snabbt så jag tar min motorsåg och sågar av fittans hals// nu är det färdig snackat och att killen skulle förlora har han säkert fattat//
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
|