FEEEEEET!!! nothing more, nothing less. Jag diggar som fan iaf!
Producent
2008-09-15 20:17
allt e bra på alla sätt pallar ej gå in på detaljer. inte så många låtar jag får rysning av, men denna satt bra hejs
beatguru
haha fätt att jag har en låt med typ samma topic klart till mitt mixtape :) nää men najs låt faktiskt! proclaimer är helt aight och källargubben lägger de ockås cleant, hört bättre med han dock.. one
hets, stress, fest!
fet som fan
Bildar ord av bilder
Verserna var riktigt feta ! :) Naaajz
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
tackar kul att det diggas
Fan vad grym asså.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett fett fett! överfett!
music is something u do, style is something u've got!
Jo fan, det här rullade ju på. :) Spit that shit a little bit more frequently, mate. Cheers.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Min server blockerade direktlyssningen för låten pga hög belastning på servern, men det går fortfarande att ladda ner den. /pro
Gubbarna ska fan ha feeeeeeeet o mycket kritiik på denna, för denna äger som fan just nu!
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Inte nog med att verserna är feta, beatet är ju hur jävla skönt som helst, önskar er all lycka i framtiden! :)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Du har hittat din grej! fortstt!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
refräng. guld.
http://www.kalvinhiphop.com
inte min smak egentligen kanske... men det e bra. inget att klaga på. 1
Tackar, yes:Proclaimer Jag kan välja att berätta om mitt liv Eller så väljer jag förändra allt som e skit Vad ska alla säga om jag drar iväg? Vad ska alla säga om jag bara sticker iväg? Allt jag vet om mig själv och en minoritet jag ser det jag ser å förblindas av det Jag vill flyga iväg men förvirras med det Jag kommer frysa min värld när jag försvinner bort helt Så frågan är mest, vad som är rätt val, Vad som är rätt dag för att bara sen dra Å jag vet att jag betett mig som en riktig skitstövel måste lämna hemmet nu innan jag stänger till dörren ja vill bara lämna det förflutna bakom mig jag vill sluta känna nu att nån ska sakna för tänk om jag väljer att flyga iväg kommer alla hata mig om jag bara flyger iväg? Källargubben jag sätter mig på klippan, tar pennan min och skriver plötsligt, känner hur jag lättar med fjäderklädda vingar svävar upp med vindar som bara susar i öronen lyckan i ögonen den skimrar blickar ner över stan där jag är uppväxt utåt ser den bra ut, men skenet det bedrar för under skalet är den rutten ge mig en chans o jag tar den o drar ifrån staden, upp i luften, fan ingenting kan stoppa mig och ingenting kan locka mig att stanna kvar så jag fattar tag om mitt mod, o springer mot kanten av klippan hoppar ut i intet med mina flaxande vingar som en fågel flyger upp ovanför molnen o månen den lyser på mig som en stråkastare kan inte fatta de, jag slet mig loss ur kedjorna så glad att jag nu tar farväl o drar iväg till platser borttom vad vi ser
Skön låt, gillade verserna som fan. Tummen upp :)
MAAAAADDDAAFAAKK mannen den här va överfet! klart du får oss lyssnare att flyga iväg måns oj oj oj bland det fetaste jag hört bland många svenska artister på riktigt länge! KG la det sjukt tungt oxå gillar hur du lägger det speciellt de va hur fett som helst! jalla in på spelaren!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
Återupplivar tråden, med att berätta att ja har pumpat den här hur mkt som helst den senaste veckan helt sjukt tung låt! och den är värd att ligga på första sidan ett bra tag till! Så grymt gjort asså!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
helt galet..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
damn vad du är tung proclaimer!
Stay strong
Bästa låtskrivaren i sverige? riktigt riktigt bra mannen! peace!
Producent
2008-10-01 16:24
haha, nu låter vi överdriften stanna där :) beatet var helt okej, men tycker resten låter rätt amatörmässigt, flyt, text osv. helt klart proclaimers bästa låt, men överskatta inte honom nu.
Konstigt P20 Du uttrycker dig rätt så minimalistiskt... haha tackar för ditt stämningsspridande inlägg!
Producent
2008-10-01 18:46
men din vuxna bebis, lär dig ta dåliga ord också, har sett hur du grinat i dina trådar förr.
Konstigt P20 du verkar rastlös
Låten va riktigt fet! alltid kul o höra dig proclaimer min strained kompis! <3 Och konstig, ah.. ser ut som nån nyss fått sin årliga dos utav testostron och känner för att visa sig på styva linan lite. Bra jobbat! Nej men låten va nice, konstig är rolig & ah.. fuck it
Riktigt FET
du står i kön som mitt största fan, men va fan, kan ju inte hjälpa att jag är superman.
ärligt talat så är dehär den bästa låten jag hört på riktigt länge! Källargubben: har aldrig hört dig förut men du överraskar positivt, tycker du lägger det riktigt bra! Proclaimer: Har diggat din röst och rapp sen jag hörde dig första gången! Men dethär var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att det skulle vara :) Överfett beat Överfet rapp Överfet låt i helhet, haha ;) 10/10 utan tvekan :) Fortsätt såhär! Peace
DMS <--
njae....denna låten var ingen höjdare asså. Proclaimer, din text passar inte riktigt in med flowet till beatet. Det lät inte så bra Källargubben detsamma, skönt rimschema dock men flowet spricker, du borde kunna mycket bättre faktiskt..Reffen gillade jag inte heller. beatet va ingen favorit heller, så kort och gott kan man väl säga att jag inte är så stort fan av denna här typen av "hiphop"
hahaha