I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ssandra - Fortfarande Kvar

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-07 22:17

Ssandra - Fortfarande Kvar

Min första låt jag släpper här på whoa hoppas ni kommer att gilla det ni hör.
Någon kommentar skulle vara kul också!

Länk till http://www.speedyshare.com/227484435.html

2008-09-07 22:48
Du vet vad jag tycker om den här! galet soft att du gjorde klart den :D
tummen upp bejbi <3
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2008-09-07 23:10
Tack älskling!
UPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-09-07 23:22
Är det inte dum & dummare?
Haha

Sandra, nästa gång du öppnar käften om hur nån ser ut & hur nån rappar så borde du sätta dig ner & ta en funderare, fundera över dig själv.

Låten går inte hem pga att den saknar total inlevelse, man kan lätt få upp en bild i skallen där du sitter framför din data med ett par billiga hörlurar & en datamic & rappar på pappret med 0 inlevelse. Jag menar du har ingen som helst kännsla över det du spelat in?

Du kan skriva & du har nästan flowet men sen har du inget mer.

& allt annat du spelat in, vad är det för nått? Det här är guld värt i gämförelse mot allt annat matrial du har & då kan nog dem som inte hört dig bara tänka sig hur det låter.

Sen är du tsmans med stor fräsaren själv som kallar sig för Filosof. Har hört låtarna med han & dem var gräsliga. Försöker han låta som Anders? Både textmässigt, flow & röst.

Ni har lika dåligt ljud över era låtar & Filosofs försök till mixning på hans acapellor låter förjävligt.

Patetiskt..
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !

2008-09-07 23:29
& nästa gång DU öppnar käften hoppas jag aldrig händer igen
har du tänkt på hur du själv beteer dig kanske? du känner inte ens mig
så har du någon anledning att kalla mig hora, slyna osv?
vet att du har gjort det inte bara mot mig utan många fler
bara för att folk inte vill göra låt med dig så trycker du ner dom istället..

du leker så smart hela tiden förstår inte hur du orkar
tänk på vad du själv gör innan du öppnar din underbettskäft
& undra vem fan det är som är patetiskt......

jävla nolla!

2008-09-07 23:31
Robie_ P22 haha herregud..
helt plötsligt blir man insläppt i den här tråden?
jadu vad ska man säga ? anders? jag skiter i anders mitt flow är mitt flow och texterna är för fan det jag skriver och upplevt din kuksugare...
sist jag hörde va att DU ville kicka med sandra hahaha sen nobabde hon dig på msn sen nu när hon släpper en låt kör du över henne för att hon nobbade dig på internet, who the fuck är patetisk här.. blandar in mig gör du också? vafan gör du det för?
mitt gamla material, visst det låter jäävligt knas jag vet det! men nu den senaste jag spelat in låter bra, det är bra flow och KVALLITÈ och jag kan försäkra dig att hennes saker inte är nån skit! fyfan va jag skäms över dig mannen. vem fan tror du att du är nya efterblivna afasi eller? kamma dig mannen tycker du om någon som hållt på ett tag inom rap kunna ge henne en bättre kretik än den här DET ÄR PINSAMT mannen du tamigfan skämmer ut dig pga av din ilska!

din lilla råtta PUSS fjååårtizz!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!

2008-09-07 23:33
Bra Sandra ! ^^_ Gör en längre låt nästa gång , vill höra mer av dig :) Pz !
Örebro stad ;D

2008-09-07 23:39
Robie_ 2008-08-30 21:35
Tja! Fick syn på dig & tog mig tid att lyssna på låten fortfarande kvar. Tycker du var duktig, du skriver & flowar snyggt. Hade du haft lite mer ifyllnader & lite mer inlevelse så hade det vart ett + men du ska ha propps:)

Tänkte kolla om du är öppen för samarbeten? Du kan ju höra av dig ifall du är det så kanske vi kan diskutera vidare. Tja pårej!

från sandras BG tönt

2008-09-07 23:51
Nice fan :)

2008-09-07 23:52
Sandra, jag har aldrig kallat dig hora eller slyna eller något. Haha patetiskt

Javisst tog jag din msn & la upp ett förslag om ett samarbete. Men jag hade inga planer på att recca med dig, tänkte ba släpa in dig i studion & knulla dig i arslet över mixerbordet, haha.

Skämt & sido, jag tyckte inte du var den bästa jag hört precis men jag tänkte ge dig en hjälpade hand. Kicka något tillsamans & sen erbjöd jag dig att arbeta med nån låt du spelat in, slänga en snygg mix över det osv & då värkade gilla idén tills du skrev att du måste höra med din kille Filosof först för han vet vad som är bäst för dig. Hör du hur det låter? Skulle inte förvåna mig ifall Herr Filosof är blatte..

Jag har bara vart trevlig mot dig tills du loggar in på msn & börjar tjaffsa om hur jag ser ut, hur jag låter osv osv osv. Är det chysst stil mot någon som försökt hjälpa? Nej..

Filosof, vill du att jag ger bitchen en väl utförlig kritik? Över allt matrial eller bara nu?

Sohär ligger det till. Du kan kladda ner tankarna på pappret & flowa det, dock några flowmissar ibland. När du spelar in så bör du har mer inlevelse & kännsla i det du framför för det låter välldigt stelt & tråkigt jusst nu. Sen bör du lägga några snygga adlips & ifyllnader på versen som du sedan kan slänga en snygg mix över för att få mer effecter & ett bättre ljud över låten. Du bör bygga upp låtarna bättre, intron,verser,refränger & outron osv. Thats wazzup!

Anledningen till att jag tog mig ton mot whoas alldeles egna Filosof var på grund av att Filosof själv var dryg i samma veva som Sandra var det.

Tygla din hoe Filosof haha.

Ni passar bra ihop..

2008-09-07 23:53
najs :) du utvecklas
CIRKEN ÄR SLUTEN VOL.1 SLÄPPT!

2008-09-07 23:59
haha okej kan ju med gott samvete säga att den här kretiken passar mkt bättre.. och nej jag är inte blatte men om du har nån konstig tanke mot invandringen tycker jag du ska fucking gå & hänga dig.. vad sandra gör och vem hon vill kicka med spelar mig ingen roll wack ass bitch ja sa vad JAG tyckte. ja sa han kan suga min kuk men kicka med han om du vill! och de va exakt så jag sa!
och om du har några planer att knulla min tjej över mixerbordet kan du komma hem till mig blåvidegränd och se vem som får arslet knullat jag gillar inte sånna skämt och vad du har för syn på tjejer skiter jag i. men jag kan förstå att du inte gillar dom för att dom inte gillar dig med tanke på hur du fucking ser ut!

sen undrar jag av jag sa "i samma veva som sandra" det tkr jag är lite märkligt? sa jag nått stumt ljud eller vadå?
kom en tankevåg?

jävla tönt nu har du fan gjort mig förbannad nästa gång du kommer förbi skulle jag vilja träffa dig och se om du har samma åsikter om sandra fortfarande din lillahorunge!

2008-09-08 00:01
welcome to stockholm!

2008-09-08 00:05
föresten måste tillägga de där om anders röst? what the fuck? det här är min röst rakt igenom dickface?

2008-09-08 00:05
Robie_ P22 vem fan bad dig ens att öppna din käft igentligen?
tror du att det här är nån fucking chatt sida?
& Jag har konservationerna sparade på min dator att du kallade mig hora
så ljug inte så du tror dig själv ditt shitzo
en hjälpande hand? hm...tror du jag behöver din hjälp?
du som inte ens kan uttala ord!

lämna både mig&simon ifred
ditt fuckfaceeee

2008-09-08 00:08
Filosof tar sig ton, nästan så att marken skakar här? Haha..

Jag har inget emot invandrare, men dem som är störiga har jag något emot & då spelar det ingen roll om det är folk från Mars eller somalier från Alby.

Wow nu slängde du dig på slangsnacket, jag hänger inte med SAGTA NER! hahaha..

Ynkligt att du kallar dig Filosof för du lever värkligen inte upp till det namnet. Vad är du 18 år & häver ur sig saker som,
kan du komma hem till mig blåvidegränd och se vem som får arslet knullat & jävla tönt nu har du fan gjort mig förbannad nästa gång du kommer förbi skulle jag vilja träffa dig och se om du har samma åsikter om sandra fortfarande din lillahorunge.

Du vet inget om värkligheten, komtillbax när du tagit dig ur den fantasivärld du lever i. Jag menar, fick du titeln som gangster efter alla dina socmöten du rappar om? Haha, patetiskt.

Du vet inte vad mina ögon sätt eller vem jag är så försök inte trycka ner snacket i min hals, jag ser igenom dig & din falska fasad din luffare!

2008-09-08 00:24
de här e ju inte din första låt xD...
Utalas säta pe

2008-09-08 01:25
Känner kärleken i tråden ... =) Sitter och lyssnar på min bärbara nu, och trots att det är 3 gången jag lyssnar på låten nu så kommer jag inte på någon bra kritik ^^... Fast jag är trött på sånna här beat och sån här rapp överhuvudtaget, men det betyder inte att du inte ska gilla det =) Texten är helt okej, bra sammanhang och okej flyt, eller flow eller vad man vill kalla det . Gillar inte riktigt röstläget du har i låten, det kan ses som inlevelse eftersom det är en klassisk deppig låt, och du vill förmodligen inte låta tipp topp glad då, men i denna låten så låter du mer trött. Men jag tror jag förstår vart du vill komma, och det kommer att komma, man får öva helt enkelt :) Du kommer säkert lösa det där, men låten är ingenting jag kommer ladda ner till datorn, men får väl se hur du tar dig fram :D Hitta din stil och gör vad du tror på , så löser det sig ^^ ...

www.tonfri.studio.nu

2008-09-08 02:51
bra låt sandra :) tkr du e mke bättre nu än den förra du vet :P gamla versonen. du flyter bra flowet okej . röstläge fint :) du vet vad ja tkr ändå :) Robie orka att du ska va överallt och tjaffsa. kallar du sandra hora igen så kom t arvika eller ngt din efterbliva kurva.

Du vet inget om värkligheten, komtillbax när du tagit dig ur den fantasivärld du lever i. Jag menar, fick du titeln som gangster efter alla dina socmöten du rappar om? Haha, patetiskt.

asså robie vad är de som e fel ? din mamma kryssta såhårt när hon skulle föda dig så du flög in i väggen och rakt ner på golvet så de blev ngt hjärnfel på dej de kan man tro. men asså att du går på sandra för att hon inte ville kicka med dej, de e patetiskt och går på simon för han försvarar sin tjej. de skulle nog du oxå gjort om ngn kalla din tjej hora om du hade ngn, men du är ju bög så inte lätt och ha ngn tjej då :) som ja sa kom t arvika om du vill ngt.

Javisst tog jag din msn & la upp ett förslag om ett samarbete. Men jag hade inga planer på att recca med dig, tänkte ba släpa in dig i studion & knulla dig i arslet över mixerbordet, haha.

du måste vålda för att få knulla ? Ah säker :) Hade peeace sandra :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-08 03:57
Ey dyker in här lite i det så kallade "tjaffset"
Robie_ P22 ska det verkligen stå p22 där eller är du yngre? Robie, vakta tungan visa att du är en man och släpp detta, och jag håller med dom faktiskt, du kunde ju ge lite bättre kritik istället för att bara typ va ska man säga "skälla" på henne.
Visa att du är vuxen istället för att tjaffsa om en fucking låt.

Sandra, jag såg dock inte att han kallade dig slyna, hora m.m . Undrar bara, vart fan fick du det ifrån?

Filosof, samma sak gäller dig som jag sa till robie, du ä 17 år, snart vuxen, men det här med lågstadiet i skolan faller tillbaka lite på dig. Lågstadienivån ligger på 6-11 år mannen, tagga för fan, skit i det. Ta det som en man istället för att starta bråk.
Ta detta som vuxna istället

Sry om jag la mig i men tyckte det va så jävla barnsligt.

över till låten:
härlig röst, perfekt beatval för din röst. Härlig text, men dock kunde du har läst igenom den och se om du fick perfekt flow, för flowet är härligt men dock för lite.

Tack för mig
Ey! TÄNK PÅ VA JAG SA!
-{remne music 2008}-

2008-09-08 05:31
ja ja skitsamma blev fabannad och jag har svårt att kontrollera min ilska och nu vill jag inte höra at tjag ska uppsaka nån form av hjälp för det, för det sköter jag nog hellre själv med tiden...

men det som stör mig mest är att snubben tror så satans mkt OCH det är inte konstigt om nån säger att NÅN ska knulla min tjej över ett mixerbord.. jag är jag och ingen annan och jag reagerar på mitt sätt och engen annans, säg vad ni vill men hade han sagt så face to face med mig har ni hört hans sista låt.

peys, fucking västerorten!

2008-09-08 07:29
Shyst ;) du e great

2008-09-08 08:14
Om ni idioter ska bråka kan ni ifall gå på svenska lektionerna. Särskrivning är bara jobbigt att läsa. Er mogna nivå var dock underhållande, tack för det.

2008-09-08 09:59
Det där som robie sa om Inlevelse, WORD, men det där om dina andra låtar vet jag inte,
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-09-08 11:29
Tack till alla som kommenterat låten iallafall
mer kritik tack!

Robie_ P22:
sluta kladda ner min tråd med massa värdelöst snack.
om du vill simon någonting så skriv till han istället, inte i min tråd
& samma sak gäller om du vill mig någonting, inte här

AKOVIC P18:
nej inte konstigt att du inte sätt att han kallat mig hora osv.
när han addade mig på msn & började skriva sånna saker
pga av att jag inte ville göra ett sammarbete med honom.
efter det så blockade han mig & börja skriva här istället...
men har allting sparat iallafall!
& Tack för att du tycker om låten :)

Producent

2008-09-08 11:50
Ska ni tjaffsa i tråden får ni fan lägga av med det nu, ni smutsar ner forumet. Det finns gästböcker och msn att ta sånt i.

Över till låten, tycker du har en soft röst. Men som någon över mig sa så saknas inlevelsen. Det låter verkligen som att det blir inläst enbart, typ en ljudbok som rimmar. Flowet var helt okej, det var lite enkelt och det fanns några flowmissar men annars var det aight. Texten var också helt okej, känns som att du kunnat finslipa den lite mera så du inte behöver ta den i flera tagningar.

Så, det du ska träna på är: Allt! Det måste alla göra :) Men specifikt inlevelsen samt att skriva texten så du kan köra hela versen på en gång. Då får du samma röst genom hela versen/verserna.

Fanns det ens någon mixning?

Och försök hålla dig undan från sånna här beats, dom är så uttjatade.

Men ja, fortsätt med det du gör.

Och håll tråden ren från skit nu!
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold

2008-09-08 12:05
Gillar din röst och jag tror det här kan komma att låta bra en dag, dock måste du jobba betydligt på din delivery. Du får inte låta så ointresserad som du gör nu, rappa så det känns! =)

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-09-08 13:40
Tack..... Upp!

2008-09-08 13:56
ja du vart ska jag nu börja jag tycker att texten var soft och rätt skön röst flowet jo det var väl heltokej men var har du känslan?
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo

2008-09-08 14:08
jag tycker ni ska fortsätta tjafsa, ta det inte på msn. för oss som kollar på oprah hela dagarna och blandar det med whoa är det kul.

ang låten så har du nog fått bra kritik. inlevelse, jobba med det. lite mer tyngd i rösten, rappa från magen så man hör vem du är, det blir bättre och mer intressant att lyssna då. mer pondus. du har förutsättningar

2008-09-08 18:08
Rätt nice och han robie kan dra och bada, bara något mähä som blabal i alla trådar,
keep it up

pz!
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-09-08 21:55
Hmm, jag tycker nog att det finns potential i det här.

Jag tycker att själva texten är eftertänksam. Och även om det ligger nåt i det som några säger att det saknas en viss "känsla" i ditt sätt att rappa så finns det som sagt också nåt där som definitivt kan utvecklas med tiden.

Om du vill och kan tycker jag att du ska fortsätta med rappen!

Peace.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar.
(www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)

2008-09-10 16:53
Tack alla!

:)

2008-09-10 17:12
Håller med Robie_ P22 det saknas inlevelse
Milen