låt mig sätta mig ner, och prata en stund missförstå mig rätt, så att allt sen är lugnt shu pappa, nej de är du inte alls mami får slita för maten, medans du bor på ett palats hon har ont varje dag, hon får jobba övertid du torkar dig i röven med tusenlappar ditt jävla svin din jävla hycklare, så trött på din skit skulle jag visa min ilska, skulle jag ta ditt liv du vet att jag är riktigt förbannad vill inte höra en gång till, att du är min farsa du ljuger på papper, du ljuger till vänner hört illa om dig, från varenda jävel du känner hans lägenhet, den borde dom spränga jag var med dig, bara för att få pengar jag kom och träffa dig, jag sa hej och hejdå sen gick man en hundring rikare därifrån han är en riktigt snåljudas han har en mille på fickan, och ändå får ni bjuda nu har du ingen, att kalla för polarn en vacker dag, ska du smaka mina knogar till alla som lyssnar, ta det stencoolt hoppas ni inte tror, "asså vilket jävla emo" vill ej ha sympati eller klapp på axeln var tvungen att få ut, lite känslor på pappret va säger du nu, har du nått att komma me eller samma gammla femma, vilken fjant du e du ska få se vem som är fjanten, inga fråger hoppas du vaktar din rygg, när du ligger och sover jag kommer hälsa på nån dag, så stick inte härifrån vi syns snart, MVH din son
life is to short to be pissed off all the time.