I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie Ft Hedi - Vad gör du

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-04 23:53

Robie Ft Hedi - Vad gör du

Nu behöver ni som väntat på något nytt inte vänta längre.

Spelade in låten för ett par dagar sedan men har legat sjuk så jag tog inte tag i själva mixningen förrens idag. Jag är själv nöjd över låten & hoppas på att den går hem hoss folk.

Låten heter Vad gör du & den handlar om folk som lever i missbrukets onda cirkel!

Med mig på låten har jag en tjej vid namnet Heidi som jag nyligen lärt känna. En väldigt trevlig tjej som gjorde bra ifrån sig när det gäller själva inspelningen!

http://www.speedyshare.com/664517255.html

Intro Hedi & Robie
Vers 1 Robie
Reff Heidi & Robie
Vers 2 Robie
Reff Heidi & Robie
Vers 3 / Outro Hedi & Robie
Reff..

http://www.speedyshare.com/664517255.html

Älska eller hata, jag hoppas som sagt att låten går hem hoss folk!

Känner du för att skriva några rader om vad som är bra eller dåligt så gör det..

Sen vill jag att ni håller ögonen öppna för en ny låt har spelats in & jag ska ge mig på mixningen så fort jag har tid. På den låten har jag med mig Jonis & Hedi & den påminner lite om låten jag släpper nu.

Tja på er! Mvh Robie

Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !

2008-09-05 00:55
Tööng låt. Sköna Verser & Skön Reff. Nice att du börjar släppa lite nu igen =) Big up. Peace
Lägg dej inte i sa han som sket i sängen xD || http://www.znapmusic.com/Jmk

2008-09-05 13:49
Thanks thanks, kul att du diggar!

Någon mer? Pz

2008-09-05 14:15
tungt rob! up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 19:43
Tack, tack!

Mer? Tråden är ett dyg gammal & har våldgästats av 2 pers:P Lamt.. Komigen nu:)

2008-09-05 20:35
dygn stavas det din mupp :P

Som jag sa innan på msn så e låten bra, riktigt fet är den...gillar mer när du gör såna här låtar än när du gör skrytlåtar...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-05 20:48
Den var nice! Men hennes röst varit högre i reffen! Men du har oftast bra texter när det kommer till dessa sorters låtar som höjer låtarna.

2008-09-06 00:07
Jag var för snabb för tangentbordet så sista bokstaven på dygn han den inte få med.

Kul att ni diggar grabbar! Kul att ni tycker att jag gör dessa sorters låtar bättre en annat för jag känner själv att det här är vad jag vill arbeta med. Thanx!

Nu sitter jag & dricker kaffe & mixar på den andra låten jag skrev om högst upp. Så den är på G!

Jag tycker att det har vart dåligt med nerladdningar & inlägg mot vad det brukar vara? Jaja hoppas låten får lite mer uppmärksamhet en vad den fått nu. Tja på er!

2008-09-06 02:08
tung låt robie :D tjejen hade riktigt skön röst :D peace
 ”När man är deprimerad är terapin: Micken, pennan och blocket. Inte att sitta hos någon uppklädd person som sitter och nickar på huvudet och låtsas att förstå allt. Så är de för oss rappare”

2008-09-06 16:06
Tack tack Tobbe!

2008-09-06 18:07
låter som du gör till rösten som faan,
annars sköön låt Robie ;D Hedi la det bra
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2008-09-06 21:51
Nu har jag tycker jag att vi sätter pungt för snacket om att jag
gör rösten till
. Det är så min röst låter, face it! Tror ni mig inte så kan ni fråga dem som känner mig eller prata med mig personligen, om ni nu inte tror att jag går runt & gör den till hela dagarna?

Rösten måste vara unik eftersom att många tror att jag gör mig till?

Jag får iafall tacka för att du skrev & att du diggade din luffare:P Haha Tja

2008-09-07 11:48
Jag brukar inte uppa men nu får jag nog ta att göra det, UPP vakna Whoa!