I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ålltzen - Lissna! (Stick din bitch)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-09-02 22:46

Ålltzen - Lissna! (Stick din bitch)

Sann historia, låt tagen från Mix-Cd:n "Skägget gör inte filosofen", släppts 10:e oktober. Håll till godo.

Länk till http://www.speedyshare.com/764955887.html

Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-02 22:47
Jag sitter med en flaska Bacardi helt vanligt väntar på betalning från jamet och ny-ny-ny-ny...nnar på en refräng
Klockan är ju 12 och porr på kanaler, kåt som en galning, väntar behagligt på att få en brud i säng
Mobilen börjar ringa, den ringer ju avbryter, avnjuter en öl och jag tänker nu på nästa helg
Tankspridd i avgrunden och för stunden begrundar jag ödet mellan vraka och välj eller vakna själv
Plockar fram ett nummer, och numret gör avtryck, as-snyggt, det var bra tryck - svarar typ direkt
Tjena hej, jag går snart under för stunden, kom om några sekunder, en blunder, om du kan, det vore fett
Okey, jag kommer strax, slutar snart måste bara hem och fixa mat, lite prat, vi säger sen i natt
Hon kom två timmar senare, ärligt talat brushan, hon var inte rolig, va det segaste jag haft

Jag pallar inte med dig, om du bara sitter där och pratar, tjatar, bråkar om dina vänner och din familj
Jag vill ju bara chilla, och chilla betyder, lite mindre snack och mera verkstad och mera vanlij
Jag pallar faktiskt inte mer, Lissna! du fuckar upp mitt liv
Jag kommer bara dra och sticka, motherfucka, Lissna! ... stick din bitch!

Sen kom hon tillbaka, det var efter två dagar, vi hade inte hörts av, det blev ju bara pang direkt
Hon kom ju utan sminket, och ögat var inte vackert, och kläder som bara stinker, allt annat än perfekt
Jag tänkte för mig själv, något hade hänt, gör hon det på skämt eller va fan sysslar hon med nu
Hon tog mig i handen, tände lampan och vände på täcket och berättade att hon typ var en fru
Tjejen var ju gift, och mannen var en konstapel, och mannen var alltid bakis, och kortet var lagt
Jag fråga hennes ålder, hade ljugit om det också, 29 år och jobba ju inte d-d-ddär hon sagt
Hög av förundran, så är det, i blåsväder, tog jävlen i sängen, sista gången, satte henne hårt
Hon fick stå i vårvådret, i bara blåkläder, jag sa dra din bitch, hon bönade och sa förlåt

Jag pallar inte med dig, om du bara sitter där och pratar, tjatar, bråkar om dina vänner och din familj
Jag vill ju bara chilla, och chilla betyder, lite mindre snack och mera verkstad och mera vanlij
Jag pallar faktiskt inte mer, Lissna! du fuckar upp mitt liv
Jag kommer bara dra och sticka, motherfucka, Lissna! ... stick din bitch!

Det ringde på min telefon, veckorna efter, bölade häftigt, hon hade skilt sig, och jag var jävligt nöjd
Hade inte ens kunnat spotta på henne, jag ska va rättvis, hon e ju äcklig, bara värd piss på sin höjd
Hon sa hon var 23, men hon var 29, orkade inte tänka på skiten, men jag ville ge igen
Tog kontakt med henne och frågade om hon inte ville träffas mellan fyra ögon, och ses ikväll
Hon verkade bli uppåt, å glad som en liten pingla, för vag för att bara minnas, och jag var riktigt smart
Jag klädde upp mig fint och, satte på fracken så vackert, utan dammet på axlen, och alladin choklad
Ställde frågan, ska vi gifta oss, skippa allt, bara dra, fuck allt, till något annat land
Jag gav henne presenten, och ringen på fingret, spillde vinet på linnet då hon såg att ringen var av sand HA!

Jag pallar inte med dig, om du bara sitter där och, pratar, tjatar, bråkar om dina vänner och din familj
Jag vill ju bara chilla, och chilla betyder, lite mindre snack och lite mera verkstad och mera spilld vanlij
Jag pallar shiiiiii, ärligt talat...Lissna, du fuckar upp mitt liv
Jag pallar inte, Lissna! ...................bara stick din bitch
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-02 23:16
haha fan va soft låt

2008-09-02 23:35
helvete vad jag gillar hur du lägger upp dina texter och ditt flow. samt mixningen och allt. kommer dunka den här låten många gånger :) mvg på dig ;D
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre.
Är man avsugen då ?:S

2008-09-03 10:43
easyskanking P21 & Nynge ....

tack så jättemycket

löve
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-03 13:40
Jag diggar dig Olzen, har alltid gjort så upp för den här! Tja
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !
Producent

2008-09-03 14:01
genom att ha läst texten tänkte jag "hur fan lyckas man få texten att sitta snyggt"... den lät snyggare. riktigt fet låt.

2008-09-03 14:39
fett som faaan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-03 14:40
skitskön låt :D vill höra fler låtar av dig :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2008-09-03 14:54
bra som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-09-03 15:08
hahaha så jävla skön, har aldrig hört dig förut men du var ju bra som fan,

bigup!!!!!!!!!! ;D
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch

2008-09-03 15:23
din stil är riktigt egen and i love it! haha störtskön.
låten var klockren.

2008-09-03 16:41
Robie_ P22 ... tack man!

Konstigt P20 ... haha, tack.. = )

kishore82 P26 ... danke!!

Vanilla Coke P17 .. kommer hel mixskiva snart = ).. ska försöka att promota den lite så : )

murflemski P21 .. thanks !

LuffarN P15 ... tack mannen

Mr-Treat ... gracias!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-04 16:37
^^^^
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-05 14:55
hahah tung:D

2008-09-05 16:08
hahah tänkte samma titta texten före liksom, nej fan detta kan inte gå, lästa kommentarer, tanka låten, och vips du har gjort en hit, fyfan va klockren :)

bra jobbat!! :D

pz
Jag är torevi även Miztah T//
Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//

2008-09-06 17:17
thänks!! = )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-06 17:29
oj, detta var riktigt bra!
Riktig rolig text att lyssna på, pang pang pang!
www.tbonebeats.com

2008-09-07 19:28
tack mannen! : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2008-09-08 12:19
^^^^ ^^^
Ålltzen, Växjö, Bremen.