I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dodge ft. Solo and Tupac - Enemies Or Homies

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-30 11:24

2008-08-30 16:50

2008-08-30 19:56

2008-08-30 20:40
varför lägger du upp låtar med 2pac? du kan väll lika gärna slänga upp några med Eminem också?

ha..
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !

2008-08-30 22:56
låtar med tupac? haha idiot den som gjorde beaten valde att lägga honom på hooken, ja tyckte om beaten o tog den..

om du ska snacka tänk dig för först

2008-08-30 23:23
Så du har gjort en låt & klippt in Tupac som gästartist? Det blir ju bara mer & mer intressant det här haha

2008-08-30 23:36
Aah, eller fonky fresh, för tupac är ingenting gämfört med perfektion.

Hoppas folk fattar att jag är as-oseriös.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2008-08-31 00:21
haha ni är roliga ja dör av skratt!! den som gjorde beaten la in tupac ja känner inte snubben ja ba tog beaten o spela in över den. va e de du inte förstår?

2008-08-31 00:38
Tror du 2Pac hade velat spela in med dig? Dodge ft. Solo & Tupac - Enemies Or Homies Haha när kommer nästa låt? Dodge ft. Snoop dog eller Dodge ft. Akon? Haha du är rolig..

2008-08-31 09:48
Shit grabbar låt snubben vara.. detta var en fet produktion, och om han har klippt in(eller om 2pac redan var inklippt) .. SKITSAMMA! Släng upp eget material och dissa snubben eller något, sen lovar jag er att ni skulle sluta klaga.. Dogde = underskattad. peace/p-h
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2008-08-31 10:59
ni e fan dumma i huvet ja har inte lagt in tupac i min låt den som gjorde beaten klippte in honom..men aja..haters e haters tack för er kärlek..töntar =)

peace

2008-08-31 13:51
Samma sak. Om jag satt & spanade runt på nätet & fick tag i ett beat där WuTang eller Busta rhymes droppade rader på. Tror du jag hade klippt in mig själv där då? Haha nej

Landa mannen. Ner med fötterna på jorden, 2pac är död om du inte visste det? eller ni kanske är down med varandra? eftersom han gästat i din låt? HAHA

Rolig kille..
Producent

2008-08-31 13:56
Robie_P21 ....ge dig för fan och visa något bättre om u själv tror dig va grymmare än Dodge....så som du snackar låter du som en SANN HATER mannen.....han har inte Dodge har inte valt att klippa in tupac i beatet han som gjorde beatet klippte in rösten....och Dodge spotta FIRE på beatet vilket du inte kan acceptera bara för han gjorde det bättre än någon annan här.....

by the way Dodge hehe jag fick denna låten först =D thanx du vet redan va ja tycker den e inte Blazing utan som jag bruka säga den e BIOHAZARD heheheh =D keep that good shit up brooooow....ses snart krya på dig föresten =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2008-08-31 13:59
haha lol ni som hatar är konstiga vafan det är skönt att lägga in andras accapella i låtar spec i reffen/Hooken =) om det passar in i texten =) aja fett nice Dodge =) skön atityd å utal =)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2008-08-31 14:01
Salladin, rätt person att yttra sig! Bara namnet talar för sig själv, jag menar Salladin? Jag är ingen hatare, jag blir bara sne när man inte kan låta en person som Tupac vila i frid. Dodge har ingen rätt att 'kicka med Tupac' hör du inte hur det låter? Det är ju patetiskt. Har man hiphop i blodet så bör man ha både moral & heder för vissa saker. Tillexempel att inte kicka på vissa 'kända' beats & hokka upp med 'kända' artister i sinna låtar.

Salladin haha.. Ja du din storfräsare. *Buhuu* gråt inte nu!

2008-08-31 14:02
Tupac lever under Dodge's säng.

2008-08-31 14:03
Det är inget hat det är min åsikt & här i Sverige har vi yttrandesfrihet Salladin.
Producent

2008-08-31 14:21
Vadå har ingen rätt o kicka med tupac?? sa du inte precis "här i Sverige har vi yttrandesfrihet"?? han får kicka med vem fan han vill det e "fritt land" också hahahhaha mannen du gjorde bort dig riktigt rejält nu hahaha....det e ju DU som gråter....diskussionen är över för jag går inte på dem som e mindre går gärna på nån i min storlek hejdå och ha det bra......behöver inte sitta och fundera på av ditt nästa svar blir för vad det än blir så blire patetiskt o slöseri...för du får inget svar. PEYZAAAAA!!!!!

http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR

2008-08-31 14:41
Det är dissrespekt att lägga in 2Pac i sin låt. Låt hiphop ikonen vila i frid. Visst har han rätt att klippa in vem han vill? Från 2Pac till Kicki Danielsson men vad tjänar han på det? Tror han att han ska få mer lyssnare när han fått för sig att folk kommer gå på att 2Pac har lagt rader med han? Nej det är patetiskt.. Är han så jävla bra som ni säger så behöver han inte 2Pac i sinna låtar för att folk ska lyssna.

Får han en diss & ska svara, tar han med Eminem som gästartist då eller? För att svaret ska bli tyngre? Hör du inte hur det låter?

Aa du går inte på mig för jag är större en dig ditt jävla anus! Pezuuut Alladin

2008-08-31 15:55
Robie_ P21
bara håll käften förfan.

Låten va riktigt bra.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-31 16:02
Asså Robie din Fucking idiot folk har använt acapella samples från andra artister i sina hooks i åratal, Jurassic 5 - Whats Golden (Public Enemy sample i hooken), Das EFX - Jussumen (Slick Rick - La Di Da Di sample i hooken), det här är bara ett annat sätt att använda acapellan på, lite mindre innovativt än folk som scratchat acapellas i hooksen men det är fortfarande helt okej att göra.
Jag tror bara du är ledsen för din musik låter piss jämfört med Dodge...
Dodge keep up the good work ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-31 16:07
Så min musik låter piss gämfört med Dodges? Jag är inte så dålig att jag måste klippa in Tupac i låtarna för att folk ska lyssna! Det här är ju patetiskt..

2008-08-31 16:12
så som Poet-Eek P17 säger.

Hört snoop dogg? Har du hans platta Doggystyle?.
Har du hört låten på plattan, låt nummer 7? Snoop Dogg - Lodi Dodi

VÄNTA! HAR DU HÖRT SLICK RICK - LA DI DA DI ?

Fyfan för snoop dogg, jävla idiot. Han måste blivit känd genom den låten.

2008-08-31 16:21
Du kan ju förfan inte gämföra dodge med snoop dogg hahahahahahahahahahahahahaha

det urartar..

2008-08-31 16:47
är du ingen hater robie_? har sett dig i ett flertal trådar där du hatat och försökt starta beef eller vad du nu försöker med.......

låten, nja inget jag höjde ögonbrynen för.....

2008-08-31 17:18
fett löjligt att skriva "ft. tupac" liksom..men låten va ändå tokfet

2008-08-31 17:45
hehe robie_p21 mitt största fan =) nästa låt e tillägnad dig jag lovar så håll utkik på whoa min vän

peace

o tack för ni andra som lyssnat o lämnat feed

2008-08-31 18:31
Jag håller med Sajjnapp, löjligt att skriva Ft Tupac. Hade du skrivit Dodge - Enemies Or Homies & du ändå hade haft Tupac med på beatet så hade det vart ok men när du skriver Dodge ft. Solo and Tupac - Enemies Or Homies så har du tagit dig vatten över huvudet.

Jasså så du ska tillägna en låt till mig, låt mig gissa.. Har du med Akon eller nej nej, du har väll med Ludacris som gästartist? Haha patetiskt.

Ha..

2008-08-31 21:55
vadå "man kan inte jämföra snoop med dodge" för att snoop är känd eller?
det där är som att du säger "man kan inte jämföra Celph Titled med 50 Cent, 50 är kändare och därför bättre"
Robie jag lyssnar hällre på dodge acapella i 2 timmar än 2 rader med din tillgjorda röst.

2008-08-31 23:12
grabbar, cut down the dissing, dodge's skills isn't missing!
hatar forumsignaturer..

http://twitter.com/ARSVXO

2008-09-01 11:38