KRB - Min Kärlek ( Malin )
Hej whoa. Hade inte tänkt att släppa den här men jag kände för att göra det endå Kärlek nu folk. Hata inte! :)Beat : Crown Intro : Samplat Vers1 : KRB Reff : ---- Vers2 : KRB Outro : ---- Länk till http://www.speedyshare.com/483613827.html
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
kom igen nu whoa! <33
Fett skön KRB älskar din musik, fattar inte varför (kanske för den är så jävla skön). Kan bara inte vara utan vill bara ha meeer. LYSSNA OCH KOMMENTERA DET HÄR ÄR RIKTIG MUSIK!!!!
Tack som fan Addo X1! Det värmer riktigt mycket i hjärtat att du gillar min musik! Massa mer musik är på G! TACK TACK! BIG UP ADDO!
skön text å chill att lyssna på:) Bra gjort!
Haha, Som jag sa på msn, Det låter mkt bättre än förut, Men du kan få det att låta mkt bättre
Frowdan // ATTITYD CREW
Tack kim! Najs att du diggar! :)
Tack tack Frowdann!
braaa skriv en liten rad om vad som är bra och vad som kan bli bättre. Ska bli sköönt att få mer bra skit till musikbiblioteket på computern. =)
Addo X1 ! Vad menar du med att skriva en rad och vad som kan bli bättre? :P Menar du till mig eller det Frowdan skrev ? ;D Klart det kommer music!
Till krb och andra på WHOA =) sorry för jag va lite otydlig
Hehe Det är lugnt Addo X1! MER NU WHOA!
Sött beat :) tycker du ska flyyyyyta med lite mer i beatet, för flowet lät lite hackigt här och där. försök variera ditt flow och testa nya saker , då blir det intressantare att lyssna på :) men hoppas malin blev glad när hon hörde låten. hade då jag blivit :) keep it up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RebeccaJones F18 : Jag håller med dig verkligen. Jag förstår vad du menar, My mama told me to, Men hackigt vet jag inte vad du menar :) Jag håller på att testa mig fram och försöka hitta ett skönt flow att variera på! Så jag försöker verkligen ! :) Det hoppas jag med att hon blev! :) Tack för att du tog din tid!
RebeccaJones, det hade jag okså blivit om jag fick en sån här låt =) WOOOOOOOOW kom igen nu whoa bättre kan ni =)
krylleh-B aah, men det låter ju great! :) med hackigt menade jag som bara att ja, haha jag vet inte hur jag ska förklara. men den enda förklaringen jag får in i min skalle är att, ja skratta inte åt mig nu, men det lär du säkert göra ändå :) MEEEN att det typ låter "da da da da da" när du rappar ist för "daaaa daaaa daaa" haha äh jag vet fan inte. men menar att det inte flyyyter på lika najs som det kan göra, :) det låter vettigt i min skalle, men den kan man inte lita på ^^ haha aah shit. garva inte allt för mycket åt mig hah :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
RebeccaJones F18 Tackar att det låter najs iaf :) Shit den där förklaringen fick man ju ett leende på men jag förstår nog vad du menar :) blir att tänka på det vid nästa mp3 släpp här på whoa! Tack :)
KRB! det du hör låter ju bra i sina öron, man hör inte riktigt sina egna fel alltid. men fan det kommer det där med hacken den tränar du bort snabbt.
Addo X1 Det du säger låter vettigt och JA jag kommer träna bort det :) Och nej jag hör inte alltid mina egna fel. Därför jag lägger ut dom här så får jag reda på vad som ska tränas och vad som är bra :)
JA och om man ska bli bättre så måste folk säga vad som man ska tänka på så om folk kan kommenter mera ;)
Och addo säger det igen. DU verkar vara smart grabben :) peajz!
KOM IGEN NU WHOA PPL! UPP NU! MER KOMMENTARER!
Gud vilket soft beat! Du lägger en text på ett riktigt bra beat, Det gillade mina öron skarpt! JAg tycker du flyter på riktigt najs i texten och du har verkligen kommit igång med musiken har gömt mig från att kommentera tills du släpper något bra. och det har du gjort nu imponerat i mina öron! finns väll inte så mycket att skriva mer än KEEP IT REAL! 8/10
DoubleRabbit fett att du gillade denna. har lagt ner arbete på att få ljudet så bra det bara kan och jag är nöjd över det. haha så du har gömt dig? :) aja nu har du dykt upp iaf och sagt vad du tycker tack som fan. PEAJZ!
Nice text, på ett ganska soft beat. Men jag vet att du kan mycket mer mannen, och du kommer visa det sen. Just i hur rösten ska hanteras på olika typer av beats och så vidare. Men fortfarande...du levererar mannen! Bra grejer :) 90'S BABY!
Choose a job you love and you will never have to work a day in your life.
här får du en kommentar, det här suger. du låter krystad och noll inlevelse, som alla andra som gör sånna här låtar. beatet är simsmusik på fulhasch och helium.. och det värsta av allt detta.... det här med att "rappare" tävlar om att göra smörigast låt till sina flickvänner (vars förhållande håller typ 3mån åt gången) är nog det sämsta konceptet på rap någonsin, nästa nivå är "byznivån" skriv diktjävlen på ett papper istället och ge till bruden, det här kan hon inte bli varm kring nätterna av...
http://www.myspace.com/prozakproductions
engstromfmx P18 kk mannen, synd att du tycker så. vem har sagt att det är en tävling? du har ingen aning om varför jag gör en låt. du har ingen aning . skrev klart och tydligt där uppe att HATA INTE. men jag ska tacka för att du gav kritik och lyssnade. peajz!Age P16 Tack som fan agge. Jo det kan jag verkligen. Vi kommer leverera man :) Ses sen . 90'S BABY!
Det e bra woha nu har ni skrivit mkt. krb nu har du fått mkt bra kretik så nu kommer allt bli perfekt =) men sluta inte kommentera för det..
Haha det är fan inte ofta det händer men nu har dom gjort det iaf :) FORTSÄTT SKRIVA VAD NI TYCKER FOLK! BEHÖVER NI BACKUP LÄNK SÅ SKRIV DET! PEAJZ!!
47 downloads, kom igen nu whoa!
tyckte låten va nice :) fortsätt pz mannen! :D
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
Vanilla Coke P17 Tackar mannen, najs att det diggas :)
Bra skit man ;) :) gotta löve the beat :), kickar dig i skolan imorn ^_^ pz
Death is the only way to true happiness
tack man, beatet är oslagbart :) haha du vågar inte möta mig i skolan fegis :) haha peajz man
haha ;) Kom då gubben ;) ;) ^^ (lär få ångra de där imorn) ^^ pz Inge mer chat i tråden fan! :))
Death is the only way to true happiness
Det kommer du göra :) Nog snackat nu. MER NU FOLKET THIS IS LOVE :) Jag sprider kärlek. inte hat ppl! :)