Mike Ft Micke - Looking Like A Pig Tjena alla... Gjorde denna låten här på kvällskvisten med micke... just listen and enjoy:)Länk:Länk till http://www.speedyshare.com/717564697.htmlTexten:I dont think that you can understand, let me explain to youStop think that you are one of a kind I dont like the way you are looking tonightI dont think that you are one of a kind The way you make me feel is so sickEy jao , Vem tror , Du att du är - Huh ?Bitchslapar dig , Tillbaka till din värld / Jag menar dehär , De bara se och lär - Lär !Du är inte snygg , Du är ankan under min väg / Jag trampar på dig , Och dina tankar du bär -Ta och se dig själv i spegeln , Och du lämmnar de där / Där /Vad kallar du för kärlek , Är de när man har smink -Kallar du mig low , Kallar jag dig för mitt fönsterpynt /Och du är lika tunn , Som en gammal crack hoe -Bitchen är tillbaka , Dags att lämmna hennes råttbo /Nu har du fått det förklarat , Att alla pissar på dig -Alla hundar ser dig som ett träd , Även dom pissar på dig / Ey /Du måste ta de lungt , Innan du får aids -Tänk på din mamma , Hur ser hon sin lilla tjej /Du måste göra nått bra , Så hon blir stolt -Men även hon , Hatar dig , Förstår du ej ? Skaffa en tolk / So sick of being with you so fuck you girlI don´t care about you girl you are making me feel sickI just wanna tell you that I hate you bitchYou think that you are looking soo goodbut girl you aaare looking like a fucking piggso start to digg cuz i dont wanna se you pigg