ALC back in business - 2 låtar! Tjooo whoa! Längesen jag droppa låtar nu, men nu smäller det! Slänger upp 2 låtar samtidigt. Den ena är en lovesong, men har inte bestämt namn än men slänger upp den endå. Länk : Länk till http://www.speedyshare.com/588491940.htmlText :Intro :: Saker som var självklart igår behöver inte vara självklart idagMan vet inte vad man har föräns man förlorat det..Amor vincit omnia..Vers 1::Han vaknade själv konstig känsla av att vakna självför han var ju van van att vakna brevid digmen livet går vidare så försökte han tänkahan vred å vände på tankarna men hela tiden dränktes han avTårar i hopp om att det kommer bli braen dag, men han väntade i hoppet av att de vänder snartkanske lika bra att han tar sitt liv så trött på skitenså han tar sin bil åker runt försöker glömma tidenMen tiden stannar kvar, även imorrn så han tänkeratt ingenting hjälper snälla vad äre som händer? fan var e mina vänner? han börjar sjunka ännu merför ingenting hjälper mer även hur mycke han än ger Han tittar ut å ser familjen till den här brudenhan brister ut i tårar tänker det kan inte vara slutetdet känns nog surt men ja lovar de kommer att bli bradu kommer hitta en ny kanske inte idag men snartVers 2:: Ett år har gått efter incidenten som händekan inte glömma bort sina känsler han står i grändenå facar (fejsar) en vägg som är hörgre än hus i usa men kanske lika bra det som hände för att idagÄr han starkare i sig själv han har växt upp å blitt en manlärt sig att kärlek inte alltid blir som man vill iblandoch han går där ensam men du vet att ensam är starkingen tjej inga tårar så han gör allt han kanMen snubblar ibland han blir lockad av fina brudarmen han har en saga som är sann att kärleken bara strularoch kul för han vågar inte ge sig in på kärlekför vägen dit är jävlig och helt utan säkerhet Men nått han säkert vet är att han en dag vill bli kärså trött på de här med ensamhet i en stor kall världhans själ finns knappt kvar för han glömmer inte den dagdå hans älskade lämnade honom ensam där kvar__________________________________________________Den andra är en liten mer kaxig låt som inte är klar reff på, andra vers eller tredjeJag vll ha med ha med 2 skillade grabbar som kör dom verserna. Kom me förslag, adda msn om du e intresserad! Länk :Länk till http://www.speedyshare.com/650728456.html Text : Versen::Har aldrigt sagt, sagt, att jag är en bra killemen försöker vara den bästa jag kan här i vindenför här i vimmlet äre rätt lätt att man går åt fel hållförsöker ha stenkoll men ibland tar man en om vägÅ jag vet hure är, å jag vet va ja ska sägamen det skiter sig likförbannat allt för jämnanta fram papper å penna mannen du måste noteraatt jag med flera inte är några som fastnar i leranVisst ibland är jag försenad men kommer alltid dit jag skaoch därutav har jag ryktet att vara ganska gladjag! JAG? vem? allting handlar väll om mig ? MIG! stor chans att jag tänker på dig! NEJ! Egocentrisk, ganska identiskt me självisktklart jag är en ..... klart man vill showa för brudar å strulargärna med en blond bimbo med silikontuttarnär du har en brud som är ful äcklig å luktar...Chill! /Alc