Dns&Frida Fröjd - Äntligen är du hemma
Kom till Borås igår, jag och min gamle chompis Denis tog oss i kragen och spela in den här kärleksdängan :) Vi blev både nöjda, så här får ni lyssna.. Dock knasa mixningen säg lite men Trofast hjälpte oss iaf mixa min vers och Denis mixa resten :) Varsegod, här får ni.. Smek på er!Länk till http://www.speedyshare.com/878384365.html
Rappen va sådär men sången va riktigt skön!
Planet 80!
Rappen från dns gilla jag inte =/! reffen va go, men mixen är helt katastrof :O! HEEELT katastrof =/...men du la de överskönt frida :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
DnS du va skön i den men ja tror inte du la ner mkt tid på den men va fan de va fett ju frida din refrängen va dödlig fortsätt pzz
frida la det sjuuukt bra! cred
rappen va sådär, frida sjunger som en ängel. ta mig ner nu på jorden nu frida. fick gåshud som _vanligt_ av din röst. mixen låter knas, men inget ja klagar över. har inget speciellt ja vill påpeka, den va skön=)
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
frida sjunger riktigt bra måste ja säga : )
dns la det rätt tight.. hyfsat bra känsla och flow, dock alldeles för simpel (struktur- och rimmässigt) text för min smak Reffen är lite småcatchig.. väldigt snyggt utförd som vanligt.. fridas vers är grym, trots att jag tror texten kunde varit "bättre" (struktur- och rimmässigt)så låter du så jävla go och ärlig att man smälter ändå.. sista baren som upprepas är riktigt bra I överlag en låt jag sparar på datorn och t.o.m. på playlisten.. vilket är riktigt bra för att vara whoa material :)
btw lyssnade i hörlurar så passar på kommentarer om mixningen
fan va glad man blir :) tack allihop!
Trofast mixade fridas vers i hörlurar iaf. Men det låter ok i både mina högtalare och hörlurar! Radikalneutral P1 Menar du fridas vers med, eller bara refrängen? Hos mig låter både reffen av DNS ok mixad, samma med det trofast mixade
383 mannen vi slaktar bijaces !
Tyckte de blev rätt så lyckat me hela låten faktiskt. älska eller hata dont give a fuck :)
precis Deniz :) fortsätt lyssna!
Beatet lite played out men över till låten fan låten ska sparas pummpas skit skön fan rappen var över fet å sången var så oerhört fin fan =) =) =) härligt
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Kul att nån gillar rappen iaf :P haha, kanske inte är något märkvärdigt men tyckte de va lite känsla i de hela endå :D peace
Senneh P0 Nu lyssnar jag i hörlurar, det är reffen som är för " grovt" mixad..samt hennes vers..det ska vara lite mjukare typ..sänka lite saker oså..för hennes adds hon laggt i mitten har blivit fel mixade! för det blir för gröt typ..inte gröt men ah, kan nog inte förklara..för grovt? kanske passar in!? Men men, frida är min babygirl så det är chillnaany :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
emad, du är en pärla! jag förstår vad du menar..
Har hört bättre än Dns.. Men som vanligt frida, så la du det fett som smör!
No you!
tycker hela låten är skön jag, diggar dns, diggar frida. mixningen tycker inte jag det är nått fel på i högtalare, orkar inte lyssna i lurar, hyvudsaken är att den går o lyssna på :)
jävligt nice sång babe
http://www.norliekkv.se
Sången va Bäst Frajda ! :)
tok skön refräng
www.Laneby.com Spit It Out Crew!
Inga större fel på den hår låten tycker jag inte. Skön med andra ord. tummen upp
Stay strong
av de 934 st som kickat på detta var ni bäst utan tvekan. Rappen var lite hackig men inlevelsen var grym!
"Jag hatar citat"
Väldigt skönt ! :) Åker in på mp3n.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
själva låten var riktigt bra men diggade refrängen mest skulle jag tro ;) Keep it on! PZ
Fiiin låt, har inte hört Dns innan men de lät schysst , Och Friiida det blir bara bättre och bättre ... sättet du lägger upp versen och reffen på e som grädden på mosen , magnifiikt ;O Keep On doin Hits !! Ouut!!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
tack för alla fina kommentar, skitroligt att folk diggar alltså! :D ni gör mig så glad
DnS jag tyckte det lät helt okej faktiskt rimmen är lite simpla och det låter ibland lite som du läspar men annars tycker jag det är bra faktiskt.. Reffen tyckte jag faktiskt inte mycket om, det ända där som gav mig gåshud var bakgrunden i beatet när rösten där går upp så mycket, men frida din vers är jävligt bra.. det låter riktigt ärligt :) har du skrivit texten själv? peys!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
tack så mycket simon, jag blev inte heller nöjd med reffen alls.. ja jag har skrivit refrängen och min vers :) pözz
Låter riktigt skönt på bruden där ! Dsn i rappen ? rätta mig om jag har fel :P tyckte det lät bra faktist , softa :D Cheaa Peace
somedays, s.o.p will change :)
tungt frida=)
Kept it inside, didn't tell anyone else. Didn't even wanna admit it to myself...
det är Dns som rappar.. tack så mycket mikaela :)
Kul att de finns några som diggar min rapp ;D upp!
fett bra text då frida (Y) :) stolt över dig. puss
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Helt ok rapp, Sången är phat shit.
aw, tack simon :) det blir ju ba bättre&bättre..
kommer sova länge imorgon och jag vill se många kommentarer när jag vaknat okej?
riktigt bra sång frida!
Va i Helvete - Glidarvisan ute nu: www.myspace.com/vaihelvete
Riktigt bra gjort dns ska de stå inte frida haha