I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antagonisten ft. Grapee, Ceder, Grizzly & Max - Nere för räkning

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-08-05 21:54

Antagonisten ft. Grapee, Ceder, Grizzly & Max - Nere för räkning

En liten skojig låt. Ligger uppe på Dannes myspace:

Länk till http://www.myspace.com/antagonisten

Klicka er in och lyssna och skriv en rad eller två här.

MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-08-05 22:32
jag tycker verserna är feta, om man räknar bort grapefrukten.
reffen suger rätt mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-05 22:56
rätt bra...
 mrykw - no shit

2008-08-06 00:12
haha täääck
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2008-08-06 00:32
det e bra, bra flow, o älskar beatet :), om du skulle kunna fixa det åt mig skulle det va skitnice, länka då i min gb =)

/Jam L

2008-08-06 00:54
över fet låt.. reffen brast lite, och max la den fetaste versen i denna låten!
haha, vi bor på landet!

2008-08-06 01:15

jag venne om jag gillar max, grizzlys eller ceders mest. jag stör mig på att du björn säger;
REKAR på nätterna, när vi säger reckar. haha sån dum grej.
måste nog ge ceder denna - sjukt fint flow & rimschema osv osv.
grizzly har blivit typ 90 % bättre i mina öron.
max är alltid fin, typ.

hej
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-06 01:56
Max & Grizzly var typ lika feta, sen Ceder och Antagonisten(som brukar vara sjukt mkt bättre :o), den enda jag inte gillade allt för mkt var Grapee.

7/10 imo!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2008-08-06 02:01
över fet =)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2008-08-06 10:12
Asma - Hahahaha jag vet, jag tänkte på det efter att jag hade spelat in versen att det hade varit mkt fetare att säga "reccar", men det jag menar i versen är rekar, kollar läget liksom haha. Ya'dig? ;)

Kul att folk gillar!

2008-08-06 15:56
vem är vem?
Mollgan, Middlesex.
"Jag är hög och het så kalla mig ers höghet"
www.middlesex.nu
Rappare

2008-08-06 17:06
who, tack alla! kul att det diggas, som sagt.

Till Möbel, om du absolut inte vill titta i rubriken =)
1. Anta 2. Grapee 3. Ceder 4. Grizzly 5. Max
www.myspace.com/cedermusik

2008-08-06 17:08
haha ja ok sorry, jag visste inte att det var rätt ordning. My bad!
Mollgan, Middlesex.
www.middlesex.nu

2008-08-06 17:09
hahahhaa, du har aldrig varit bra, men måste säga du va bättre för. du har sätt bättre dagar..

2008-08-06 17:14
c-us

var den till mig eller? hahah fattar inte riktigt, kändes lite omotiverat
Mollgan, Middlesex.
www.middlesex.nu

2008-08-06 17:15
nääh till anta.

2008-08-06 21:09
jävligt dåligt med aktivitet här

2008-08-06 21:34
c-us P21: HAHAHAHAHAHHA! är det lilla missfallet igång igen? Har jag sett bättre dagar? Du har för fan inte ens sett en vanlig dag så hur ska du snacka om bättre dagar? Du är förevigt en chump, och kommer aldrig bli nåt annat.. Är det hype du vill ha nu igen? Vad exakt ville du få ut av att skriva i denna tråden? Kanske för att kunna be om ursäkt för 15e gången och sen slicka lite antaröv och fråga om jag vill gästa din skiva för 15e gången?

Thanx ni som gillar..
Det är ingen seriös grej alls.. Ingen som direkt lagt supertid och energi på det =)

Peeeeys

2008-08-06 23:23
c-us: du e fett skämmig..

hoppas du tar det personligt
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-08-07 00:00
tvärfet lååt.. grymt skönt beat.. nice flow. o soft text på Anta ;) du var bäst.. dom andra var bra men big up för anta ;) peace
 Jmkproduction @ || Du är Lika billig som nudlar på Lidel Bitch. Jag är som gubben i lådan , har alltid nått på G

2008-08-07 12:41
jmk tackar

2008-08-07 12:47
nice låt, tycker jag iaf :) c-us Anta har många fina dagar enligt mej :) håll dej till o ragga på angelica från Hudiksvall istället för o sitta o gnälla hon är väl en tjej i din ålder, Bye

2008-08-07 16:38
disiple86 P22: vet itne vad du snackar om kompis =) Men det skulle väl kunna vara din flickvän och du är ledsen för att hon gillar mig mer än dig? Eller du delar henne kanske med c-us? ni verkar tighta.. Ska du vara flabbig håll det i gästboken.. Tråden är för låten!

over n out..

2008-08-07 17:09
Danne - Jag tror han menar "håll dig till o ragga...." till c-us, inte till dig.

2008-08-07 17:25
Anta, de där va menat till c-us, inte till dej, :) o ne innan jag skulle stå honom nära, jag svarade på hans att du haft bättre dagar, jag tycker att du haft bra dagar då det gäller din musik för gämnan jag, de va så jag menade, sorry om det vart fel tolkat

2008-08-07 18:05
Naaaw ingen hype av dig hahaha, jag skrev bara ärlig kretik, ta de som en man.
jag tycker du alltid ha samma still, rappar lika dant, spelar ingen roll vilet beat du har.
har man hört en av dina låtar har man hört alla, de bara en åsikt.

Är inte ute efter bråk eller diss.
Bara sanningen.

2008-08-07 19:15
disiple86 P22: jaha, my bad då.. Därför jag inte fattade ett skvatt av namedroppandet och så.. Skit i vad jag skrev över då.. allt hat mot c-us och inget mot dig..

hahahah.. du är gullig mike! din sanning och en verklig sanning är två helt skilda saker!
Vem som helst kan fatta varför du är här inne och skriver en massa bull grejer..
Men men, hata du, jag hatar mer =)

Thanx resten!

peeys

2008-08-07 20:09
C-us alla dina låtar är fan likadana eller tillochmed samma.. Det är ingen känsla i dina texter som i Anta's. Så lägg ner ditt jävla käftande.. OCH, innan du ens ska dela ut kritik eller vad fan du sysslar med.. SNÄLLA LÄR DIG STAVA. Du och Stanislav är dem enda på Whoa som måste ha en tendens att stava som barn på lekis eller liknande.

Fet låt Anta o co:

2008-08-08 00:03
Tack Hanut!
Rappare

2008-08-08 06:51
kan vi inte återgå till låten istället?...

2008-08-08 12:20
orka antagonisten låter exakt likadan på stortsett alla låtar..
visst du kan lägga feta rader. men shit va hände med utvecklingen? stannat upp som en efterbliven..

Låten va väll sisådär.

2008-08-08 12:41
Mouldy_mushroom P23: bull att du tycker så man.. Dom flesta håller nog inte riktigt med dig, men som sagt, tråkigt att du tycker så..
Soft att du tog dig tid att lyssna iaf =)

Woord på ceder!

2008-08-08 16:18
c-us P21: "har man hört en av dina låtar har man hört alla"? ursäkta, men var det bara JAG som reagera på att mike baita anta där lite? typ som i "kärlek till fonky" med anta och asma? "har man hört en av dina låtar kan man resten utantill" :). fortsätt c-us, du är duktig, och alla tror på dig :$

måste säga att ceder drar också en jävlaaaaaa dundervers i denna. UPP!
haha, vi bor på landet!
Rappare

2008-08-08 16:22
det tackar jag och bugar för fille!

men som sagt.. den här mike-fjanten och diskussionen kring honom kan väl äga rum någon annanstans än i den här tråden, please?

2008-08-08 16:25
ja, lugnt.. men var bara tvungen att yttra mig lite om honom.. han måste få reda på att han inte är någonting!

vi kör väl eeeeeeeeeeeeen till UPP för en dunderlåt boys! :)
haha, vi bor på landet!

2008-08-08 17:31
så feeeeeeet grizzly var i denna!

2008-08-08 19:47
REKLAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MAGNUM OPUS SLÄPPS SNART!

HOOKA DEN FÖR Ca: 70:- HOS MIG ELLER GRIZZLY. MER INFO KOMMER SNART!!!

MISSA TJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEE!!
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic

2008-08-09 16:05
Tack Mathiazzzz!!

SnickSnack up in this