karlic - Ibland Okej, nu har jag legat lite i lä ett tag. Men här kommer iallafall en fräsh track!Hoppas att ni diggar!Rap: karlicText: karlicMix: karlicProduktion: CCC, propps som fan.---SpeedyshareMyspace---Ibland så inser jag att världen e hård//på vägen jag går, i djävulens spår, men//ända sen den dagen då vi särade på oss//så har jag tappat allt hopp om att komma när mitt mål//fan, jag är ingen prins, har inga nävar av stål//men kalla mig fan inte dum, medans hjärnan e på//för jag har tagit in allting som jag fick lära mig då//så liksom ett, två, tre, fan jag svävar på moln//men nu så frodas mitt liv, till säd från ett frö//och jag kan faktiskt inte klaga nu när gräset är grönt//men jag är kall inombords trots att vädret är skönt//och plötsligt börjar regnet falla, som på väg ner bli snö//du var lugnet i stormen, kom med värme och tö//men du var borta i ett nafs igen och kärleken bröts//men jag är inte ledsen längre, bara lägg dig och dö//det här är adjö, så sluta lägga näsan i blöt//ibland så tror jag attjag ska förlora kraftmen ibland, ja då inser jagibland har jag ingenting kvarIbland så är det faktiskt ändå så//att man inte får nåt svar, fast man vet vad man väntar på//slår in ditt nummer på min telefon//och låter det gå ett par signaler innan jag lägger på//men jag får inte nån notis av dig längre, så//jag har börjat släppa greppet fast det kändes svårt//men jag får inte något svar, fast jag vet vad jag väntar på//och hoppas att du vet att jag vägrar gå!//Ibland så sitter jag med taklampan tänd//tänker tillbaka på det saker som vi prata om jämt//känns nästan mest som tomma ord, som om det varit ett skämt//kanske förgäves men jag hoppas få tillbaks det igen//för visst fan är det klart att den här saknaden känns//efter allt som vi har gjort, så är du bara min vän//och du kan kalla mig för galen efter saker som hänt// men ibland (älskling) så kan jag sakna dig än//Orkar inte skriva ut all den andra texten, men varsågod!