Zp Ft Quizze - Gud Har Stämplat Mig Zp Ft Quizze - Gud Har Stämplat Migjepp Zp bad mig mixa hans del å fixa en reffräng. så ja lekte ihop en liten reffräng åt pojkstackarn;)Digga eller hata.. Intro: QuizzeVerser: ZpReffränger: Quizze aka Pastor QMixning: QuizzeLänk:Länk till http://www.speedyshare.com/348393777.htmlIntro Quizze:det finns mycket saker som man ångrarman bara låter det kommashit det får en att somnaoch benen börjar bara domnaman kan snart inte gå längreå aldrig att ja skulle slå hennemen hon snackar bara skitså ja rappar på ett beat för att fatta mitt liv ööhvers1:jag vill säga förlåt till alla mina kärasäga förlåt till dom som fanns närajag ångrar idag va jag gjorde igårensam me ångest o jah fäller en tårjag trodde jag va vuxen nog att klara mitt livjag flytta hemifrån o jag tog ett stort klivjag hade allt de där man kan önska sigen framtid, vänner och en vacker flickvänja nånting gick fel på den avlånga vägenjag va hatad o ensam o självmordsbenägenja hängde på gatan o jah träffa fel folkjah följde dom hem o ja tände min första holkjag hoppade av skolan o ja bara flumma runtjag ville vara nått , men jah kallades för töntReffräng Quizze2x:är det sanningen att det ska vara såär det sanden i glaset som gör vi tvåför med tiden har ja velat ändrat migmen ändå känns det som om gud ha stämplat migvers2:nu sitter jag själv o är tillbaka på ruta ettjag frågar mig själv: vart gick de snettdrogen den gjorde så jag tappade alltjag står ju i värmen men ändå känns allt kalltjag har insett mitt misstag men nu är de slut har kämpat mig upp o hittat vägen utja börjar om på nytt o ja bli mitt gamla jaska kämpa för andra o göra nått brajag sattsar på vänner o kärlekenjag vill att du ska stanna o vara min vänjag ska fortsätta kämpa o göra min musikjag kommer göra allt för att hylla min publikjah sattsar på livet o gör nå braför jag vill ju bli pappa en vacker dagReffräng Quizze 4x:är det sanningen att det ska vara såär det sanden i glaset som gör vi tvåför med tiden har ja velat ändrat migmen ändå känns det som om gud ha stämplat migLänk:Länk till http://www.speedyshare.com/348393777.html