TjoG' - Ett sista förväl ( session ) Vila I Frid
Shuu. Ligger ny låt upp på myspace. TjoG' - Ett Sista Förväl (session) låt ifrån min grupps kommande album och låten kommer gästas av Addeliito när skivan släpps. Skivan kommer att vara gratis att ladda ner..
Länk till http://www.myspace.com/tjogdollarrecords
Beatet är ett freebeat från Icetail
Låt mig ta de från början och berätta vad som har hänt/ Du har varit vid min sida enda sen min födsel/ Men det som hände nu de va någonting gick fel/ Och jag önskar de som hände inte var verklighet/
Jag hade varit ute och jag kom hem sent en kväll/ Så fort jag kom in, sa mamma va som hänt/ Att tro att de va sant, det var det sista jag ville/ Att en av mina bästa änglar, flygit upp till himlen/
Att du skulle gå bort, varför va de tvunget hända/ Det svider i hjärtat att förlorar någon man älskar/ Hade jag fått en önskning hade jag önskat dig tillbak/ För jag måste ha dig vid min sida för att klara av en sak/
Att jag alltid var välkommen, va de inte de du sa/ Någon vecka efter du sa de, så blev du begravd/ Vila i frid jag hoppas du har det väl/ Tack för din tid här, men tyvärr är detta mitt sista förväl/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|