tack boys! MIN TEXT: jag tänkte berätta om en fest som jag var på// ... vi hade bira, så vi öppnade vars två// ... jag och ante, och vi kollade runt// så vi hoppade runt, och vi dansa på bord// jag kolla över axeln, och där såg jag fina chicks// dom hade kort kort, och dom hade överdrivet smink// ... men jag tänkte, jag kan inte bara stå här?// Jag kolla hennes ögon och visste hon är en kåt brat// ... Jag gick fram och jag dansade med henne// ... följ med mig bort, så kommer du fan att få se sängen// ... så vi låg där, jag visste att jag skulle få// ... men hon vända sig om, och sa att jag borde gå// ... men jag ber dig, för det var fan du som ville// ... du kommer inte ångra dig, med sex av phille// ... Du är sexig baby, och det vet du själv om// ... kom och ta mig gumman,, i denna säng hårt// tänk om, du hade legat naken bredvid mig// ... du hade fått ont, när hårda staken är i dig// ... hon är sugen, jag ser det i hennes ögon// skicka fram min kulor, och kolla när hon sög dom// ... din jävla slampa, du vet jag är vild i sängen// skit i resten, ta nu av kjolen och visa hälften// Så hon börja ta av sig, jag är fan kåt i det// och en månad senare, så hade jag fått HIV// FLER DÅ?!
haha, vi bor på landet!