Vers 1 ($mokey) Högt upp i skyn lever alla små kids Dom försökte massa trixs, men det vart bara massa shitts Dom försökte dom kämpade för livet Men tyvärr, gud han hade det skrivet Det är konstigt det är gud som bestämmer Man faller bara ihop sen mister man familj o vänner Först föds man till denna jord Sen lämnas man bort till en gravsten på en kyrkogård Systemet är helt fuckt inget vet att Att livet faktis har en mening med att leva Så egentligen, varför gå och va rädd för döden Det är gud som bestämmers ens öden Dom vita små fina molnen uppe i himlen Dit ska du nån gång gå genom änglagrinden Och sväva med vinden, och känna lycka Känna dej fri och aldrig mer känna smärta Ref. $mokey Ingen har svaren, ingen vet nej Gud han ställer kraven, uppe i himlen MicMan Ingen vet vad som händer efter döden Men alla vet att döden är vårt öde $mokey Ingen har svaren, ingen vet nej Gud han ställer kraven, uppe i himlen MicMan Ingen vet vad som händer efter döden Men alla vet att döden är vårt ödeVers 2 (MicMan) Mina tankar, lägger ner på papper Alla snubbar i himlen ja ni fyller mig med kraften Kraften att leva, bara fortsätta vandra Tillsammans med broder sprider ut våra tankar Folk ba försvinner, går mot himlen, blir änglar Gud tar tillbaks, för han känner sig ensam Fängslad i ljuset, en plats för dem döda Vi ställer frågor, men gud vägrar höra Sitter här ibland, kan känna tåren på min kind Folk förlorar sin nära och kära, sin familj Allt blir upp och ner, men måste vara stark För alla som tror på gud vet att himlen är en bättre plats ah, Man känner lugnet i himlen Glider emot ljuset, åker genom änglagrinden Så var stark och, kämpa vidare Himlen är en plats där alla blir till krigare
$mokey