Fakal & Mr. Slusk - Ordbrottas
Whats up? Ny låt med mig och Mr.slusk! Vers1: Fakal Vers2: Mr.Slusk Vers3: jaa ni hör Producerad och mixad av slusken i Madlab!http://www.speedyshare.com/235190917.html Tanka , lyssna & Enjoy ITS A FUCKING BANGER peace (Inlägget ändrat av Mabande som låste p.g.a. för många uppningar 2008-08-09 13:54:14)
JONIS REST IN POWER
Jävligt fett Diggar er! skön stil på låtarna:) Rimmen och flowet är perfekt. Texten är jääävligt bra! Beatet passar in perfekt. Allt som allt, är detta en jävligt bra låt som kommer pumpas flitigt!
Det mest dränerade jag vet är när man lägger ner sin själ i något, för att sedan få sin insats recenserad i ett ord; fett Det här är tight, Fakke skaffar sig mer och mer skinn på näsan och utforskar sin kreativitet i mkt större mån än vad jag märkt tidigare. Slusken kör på autopilot och skulle kunna göra detta i sömnen. Inget fel med det dock, inget fel alls, snarare tvärtom. Stalinraden är fet. Bra jobbat
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan! kul att det gillas
JONIS REST IN POWER
Producent
2008-07-07 17:39
fett kul att ni är så produktiva. feta låtar släpps, och det börjar bli en vana att man bara diggar till låten så fort man hämtat klart den. beatet ska slusken ha extra props för, riktigt snyggt proddat.
Fett beat! Nog det fetaste jag hört beatmässigt. Fuckall-en la det fett! Refrängen var riktigt skön! Slusken la det fett, han med! Era punchlines och feta rim bara öser ner på mina högtalare som kommer spela detta igen och igen! Big up!
rätt in i ipoden, nu är det bara p3-dokumentärer som är fler än fakal å slusk låtar på jobbipoden, skönt skit
HÅLY SHIT!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha detta var riktigt grymt reffen är sjukt soft,fakal blir bara bättre o bättre,kul att höra!slusken lika bra som vanligt
tack allihop! den ligger uppe på myspace nu också!
JONIS REST IN POWER
tung shiit, något av det bästa ni gjort! props.
http://myspace.com/etownbeats
finns inte mycket att säga, det mesta är redan sagt =) FETTTT .. den här kommer dunkas länge
Fyfan vad jag älskar er grabbar! Tack som fan för er underbar musik!!
Man kan ju inte annat än digga den här skiten.. Fakalens stil är unik och slusken är så jävla sluskig.
Lyricist
2008-07-08 11:31
kul att det gillas gott folk we will keep em commin' peace !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
yeah, boys, fan va tungt!
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Riktigt schysst;D Bra beat slusken gilla reffen som fan. :D fett bra kim ! :D
www.myspace.com/jonis016
tack för att det gillas och att skiten vi gör uppskattas! och mer kommer komma! peace
JONIS REST IN POWER
Riktigt bra alltså! Båda två skriver bra & roliga rader och riktigt grymma rim. Sen har ni ju riktigt härliga attityder och speciellt flow!
Lyricist
2008-07-08 18:39
Såh ! alla ska tanka
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
ska lyssna
Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.
Ni ska langa fet skiva till oss! capish!!
Skön låt grabbar! Bra rader & very good rims:) Ps. Kim du har glömt dina skor hoss mig! Hejs
Vi skålar för att förlåta & dricker för att komma ihåg !
HAHAHA Fakalen till din peddo rad fyfan asså skickligt fet låt pojke o gubbe ;)
Fucks your life up crew Tjabo!
Robie_ P21 tack , du har glömt din plånbok hos mig! Virtual_sexuality p 21 haha tack
JONIS REST IN POWER
Lyricist
2008-07-09 12:23
hansomknarkar P19 vi har funderat lite på att sätta ihop en mixtejp me lite grejjer vi släppt o lite nytt kanske vi får se när vi orkar, nästa låt kommer om en vecka ungefär thx for thö löv peace !
hade vart riktigt kul med ett mixtape från er faktiskt
ja upp
JONIS REST IN POWER
UPPA SEJ
www.myspace.com/jonis016
Lyricist
2008-07-10 22:53
say word
för er som är sugna på att få höra lite solo grejer från mig behöver ni inte vänta länge till!
JONIS REST IN POWER
Najs :) Spännande
www.myspace.com/jonis016
Lyricist
2008-07-11 20:37
japp ny skit kommer upp tisdag onsdag nån gång
tyyngt beat! ni är tynga
Mr fuck it..
Fett att se 2 grymma rappare som är aktiva med nytt hela tiden, uppskattas som fan! Grym låt!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Fakalen har en sjuk röst, riktigt grymt detta!
I dont give a fuck , I dont care who you are , You talking shit about me , Now you Going to fare
så jävla fucking kul att folk tar sin tid att ladda ner , lyssna och digga det vi gör! and haters can eat a cock. jag säger bara en sak. whoa överlag är skräp, nu får jag mig själv att låta som en överrumplad gubbe på 50 bast som nyligen åkt på stryk. MEN 156 downloads och 39 kommentarer? vad fan är detta? det vi gör är riktig hiphop, horungar kan fortsätta med sin frizon shit och köra över freebeats, horungar kan forstätta efterapa "adam tensta" med sin gay ass techno liknande "rap" MEN vi försöker åtminstonde hålla liv i den riktiga svenska rappen där den startade. PUNCHLINE RAP , SLUSKEN , FAKAL & MADLAB FOR LIFE!!! är ni med eller inte? p´z
JONIS REST IN POWER
grym skit,hade vart skitfett om ni ställde upp i crewbattle!
Fakal, jag är ingen hatare, men ni ligger ju också uppe på frizon?
Beatet verkar cleant... Gillar det :P Älskar Fakalens röst.. Så anorlunda men ändå sjukt skön, får för mig att jag hör era tagningar dock... Minus på det... Rimmen är överfeta!!!! Gillar reffen, cliiiin. Slusken är inte lika skön tycker jag, men har ett fätt flååww, feta rim och punches här med! Gillar reffen, cliiiin. tredje versen är cliiin, ni borde köra en hel vers med 1bar back-to-back... Gillar reffen, cliiiin.
Dra åt helvete!
Lyricist
2008-07-12 11:46
Kebbeh- hmm länka gärna
Kebbeh- jag vet , det är någon lustigkurre som lagt upp oss där
JONIS REST IN POWER
kollade upp det precis när du sa det
JONIS REST IN POWER
yeah upp! sov inte whoa
JONIS REST IN POWER
Håller med Fakal. Hur många nya låtar kommer in i audio varje vecka? säkert 100 stycken... Hur många går lyssna på? jo möjligtvis 1 eller 2 stycken och av dessa brukar era låtar ligga.. Hade fler varit som er hade hiphop varit mycket bättre än vad den är idag. Inget smör, bara fakta! haha
äh jag diggade, sköna punchlines, reffen sitter tight, beatet är Ok men lite enformigt. Ni flyter fett vilket gör att det blir en i överlag bra låt.
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"