jag sitter ensam i min trappuppgång, jag tänker tillbaka// på dom sakerna som jag till slut har böjat sakna// mamma och pappa jag ber om ursäkt alla mina dåliga år// jag lovar, från och med nu ska jag se på livet i ett// annat perspektiv och leta rätt på sociala tidsfördriv// jag ställer sakta ner flaskan mot betongen och hör ett ekande klirr// hur fan ska det här gå till?// jag suckar lite lugnt för mig själv, ställer mig upp// vandrar bort mot porten, och tittar ut över gården// det var här jag lekte som liten, då man inte hade hört talas om den eviga krisen// det var där som vi lekte, det var där som timmar blev minuter// i busken ser jag en basketboll, jag tar upp den och tittar på den i flera minuter// tankarna blåser sakta runt i mitt huvud, jag vet inte längre hur jag mår// det har gått flera år sen allting var bra// jag fortsätter min resa, jag sätter mig på bussen sätter på min Mp3// musiken är det enda jag kan leva med, men vi får se om jag tar mig fram utan problem// jag blickar tillbaka mot stationen som jag precis åkte förbi// det var ett gäng dom var typ 13 år och den ena killen hade spytt// jag kan förstå hur dom mår, dom har det tungt med föräldrarna// och det kan vara skönt att bara komma bort från världen// bara komma bort från allt//
i make the music.go to my myspace for more!<br>http://www.myspace.com/Marvinoo