I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

AMC - The true story (Engelska)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-25 16:26

AMC - The true story (Engelska)

Hahaaaa hade lust och köra lite på engelska, tro inte att jag är bra på det! suger..
men ville testa och säg vad ni tkr om jag ska fortsätta på den eller lägga av :)

peeeace / angelica

här är låten,tryck!

2008-06-25 16:36
föressten J-A står för beatet, fast det är free men whatever :)

2008-06-25 16:59
oj, gillade den verkligen =) asså mixen tkr jag var lite dålig, ,men de är väl för att den ie är färdig än, din engelska kunde varit lite bättre, men den är inte så dålig så man for ont i öronen heller. jag tkr helt klart du ska köra klart den här låten =)

2008-06-25 17:00
Du har mycket säkrare röstläge och stabliare flow på svenska!

Men träna på engelskan och få känslan att du känner dig trygg så är de klart det kommer låta bra :) Fortsätt angelica!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-06-25 17:01

2008-06-25 17:01
jaa tycker texten e fet skön,de ba ditt uttal skiftar mellan vara amerikanskt och brittisk så de blir lite halfish if you know vad jag menar annars bra låt bebe:)<3
okay
www.myspace.com/johnlazy

2008-06-25 17:05
haha, ah det är lite amerikanskt/brittiskt.. jag suger på engelska tycker jag.. så jadu :p men men får se vad folket tycker johnyboii! fortsätter med den om folk tycker omden ;P puss!

2008-06-25 17:06
uttalet har en del svensk accent, men jag hör iaf vad som sägs. texten e helt okej.
flowet och deliveryt känns lite ostabilt jfrt med när du kör på svenskan.

men det e bara och öva, det tar tid o bli bra på engelska uttalet.
måste ta och öva lite själv...
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol

2008-06-25 17:55
den var bra tyckte jag iaf ^^

2008-06-25 18:08
tycker den var rätt skön... de som skulle vart bättre är uttalet.. man hör igenom skittydligt att du är svensk tyvärr.. men eftersom du aldrig verka köra på engelska tycker jag de är bra för de tar tid att lära sig exakta uttal!

så bara kör mer med engelska och öva uttalet så kan de bli skitnajs!
Sleep is the cousin of death

2008-06-25 18:19
tack så mkt :D men jo jag ska nog göra klart låten.. och sen träna mer och mer sen släppa när jag tycker det låter perfa! får se vad framtiden har o bjuda på!

uppish

2008-06-25 18:25
gör det... måste tillägga att din röst låter riktigt soft me näru kör denna låten.

hare!

///B
Sleep is the cousin of death

2008-06-25 18:28

2008-06-25 19:29
sväär :O din andra låt på engelska TUMMEN UPP högt upp asså!
jag tkr du ska fortsätta med den iaf, vill höra heela skiten :D,
jag blir i extas när det kommit nått nytt från orten GALET!

ha de bäst och lägg ner tid på det återstående! :D

peeys angheey !!!

//BBSi
Vi är från Västerort!
http://www.znapmusic.com/betongblocken/

2008-06-25 19:48

2008-06-25 21:47

2008-06-26 14:28
du är nog den enda tjejen som jag tycker var bra på rappa,
annars brukar jag vara rätt kritisk mot tjejer som rappar kan väl dra en, sophfia eller vad hon kallas, jag tycker hon är så värdelös att det finns inte. Och jag förstår inte ens hur hon orkar fortsätta..

Men din röst och ditt flow får det att låta speciellt, själv så har jag IG i engelska så jag kan inte säga hur du va på engelska eller inte tanken på att jag nästan kan ingenting på engelska, Jag trodde jag skulle få ge lite kritik.. för det är jag alltid bra på men det blev inte så, jag tycker du va underbar! men jag ska lyssna på dom svenska och se om jag har ngt att säga.. nå kritik eller nått. Men som det lät här tyckte jag du var bra.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2008-06-26 15:58
Ditt uttal var inte helt bra som sagt men, du har jävligt skönt röstläge i denna, du borde köra denna på svenska :) beatet är soft som fan

2008-06-26 21:07
LillJ F16
haha tack så mkt :D

Atom-CCC P19
tack tack! :)

Maketo__ P20
Haha yes i will do! men ska släppa den här låten helt.. sen träna ännu mer!
det sista du skrev, så ska de va :)