Matthew & Illusion - Från papper till Mp3
Hej, en ny låt av Mig (Matthew) & Illusion. Vi har båda hållt på ett tag nu men har inte släppt mycket. Låten är en vanlig skrytlåt gjord på en kväll i Matthewstudios
Beat: misterka - radiohit Mix: Matthew Reff: Båda Vers1: Först Matthew sen Illu Vers2: Illu, Matthew, Illu, Matthew
LÄNKEN
TEXT:
Vers1 Stop, det var ett tag sen nu du blir pippad i battle som om du var en brud så håll käften, du blir nitad som jeansjackor ni är sura för era tjejer är lättgjorda som skinkmackor vi har galna skills, vi matar rim och hatar din stil och det säger *BOOOOM* när du startar din bil Illusion och Jag vi kickar och lägger det Bra med en attityd som lätt sänker dig Ja
Illusion dyker upp som om gravitationen vore fuckad Stryper dig med mic-kabeln och definierar ordet "slakta" Jag rappar så snabbt att, hip-hop-Sverige det backar Med punchlines så roliga att de finns med i Kalle Ankas Skratt-fnatt Men jag kan också rappa sakta, jag har ju kul med ord Dödar dig med blixtar och dunder, som om jag var asaguden Thor Jag kan sänka dig, genom att ligga ner när jag spelar in Och när jag pratar i sömnen, spottar jag flerstavsrim
Reff: Från papper till mp3, det blir fett du vet Matthew och Illusion vi är bäst på scen Från papper till mp3, det är ingen hemlighet Att vi är bäst på rappen och att vi är bäst på scen
Vers2 Min stil den är oerhört bra, jag är tajtast i gemet Och säger du emot blir du sparkad i skrevet För det går hett till när jag rappar, du vet det Jag har en attityd som får dig att ramla av scenen
allt som du har lärt dig har du tatt ifrån teve Matthew börjar spotta och det blir aska av gemet min stil mitt namn sätter skräck i landet Har lagt mina fyra lämnar över till nästa mannen
Illusion, han älskar rappen Battla mig? Våga inte ens tänka tanken Kalla mig Gud för jag frälser papper Tar fem minuter att skriva bättre än dig, det är enkelt mannen
Matthew bitchslapar töntar i fejjan så dom blir nere tar hundra slag och slår tillbaks precis som i teve spottar tills jag blir torr i käften som rökare Matthew och Illu skriver texter som dödar dig
LÄNKEN
Hata älska eller båda!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
|