Hedde, Spades, Peramaki, Danne.S, DoktorDöd - 16 bars session (mass-session)
Yää!!!!Mixning : Hedde mixade sitt, Spades och Peramakis, Danne.S och Doktorn gjorde själva.Rap : I ordning: Hedde, Spades, Peramaki, Danne.S och DoktorDödIntrot : Spades, Danne.S och Hedde (Danne som skrattar, haha)Beatmixning i outrot : Jag hade tråkigt....LINKYO LINKYO LINKYO LINKYO Boo-yaah!
bla.
har du kvar accapellan på garvet? haha
Hahahaha, snacka med Danne.S här på whoa, tror inte han har kvar det men du kan ju kolla. haha
bla.
doktor död ligger många nivåer över resten.
tror det gjorde så ni andra lät lite sämre. visst schysst att göra en låt med doktordöd men om ni alla andra hade gjort den själv så hade ni nog fått mig och tycka att ni var bättre.
Aight, tack för kommentarerna ändå ;)
bla.
DoktorDöd är sjukt grym!
Ny Användare : ReskOnee
Alltså... Första killen är ju så dålig att alla andra framstår som bra, men egentligen är det bara DD som är ens halvbra.
bara Pmki och Dr.Död som har ett skönt flow (dom man höjde ögonbrynen för)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vågar man gissa på att Hedde har lyssnat lite väl mycket på "Beng som en snut" då en viss del av hans vers är liiiite väl lik Heli's låt på nyss nämnda låt...
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
ja va ska man säga, doktor ligger ett antal nivåer över dom andra. annars va väl pera ok. resten va inte bra..
första man tänker på är ju 16 bars rally med storhets, shazaam och restan av AG typ:P dem 2 första var inge bra alls. 3e killen var helt okej. 4e var inte heller speciellt bra.. doktor död är ju en klass för sig i denna session. undrar varför han ens var med på denna? RIKTIGT FETT! brukar egentligen inte gilla dej så mkt men fan du är skön!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hedde ganska dåligt flow stundtals och typ 3e gången jag läser att du bajtat Spades första 2 barsen är riktigt nice sen tappar du ganska mycket Peramakis helt okej varken mer eller mindre Danne det var sådär asså,sen tror jag det var du som mest snacka om kuk i folks mammor o sånt blir mest tjatigt Doktordöd bäst på låten,kul text bra flow
Hedde - Bait och en jobbig röst, inte roligt och inte så bra. Man hör att du försöker låta grövre än vad din röst är... Du känner dig gangster när du tar en snus? GäängztaSpades - Hörs tydligt och låter bra. Bra röstläge och allt vad det heter, kändes som att du sneglade på texten ibland men i övrigt bra.Peramaki - Riktigt skön röst och bra flyt, helt ok text, inte mer.DanneS - Skriker "mannen" och "bre" vart om vartannat, sånt gillar vi inte. Din röst låter för osäker för min smak. Sisådär text.Doktor Död - Älskar när du kör snabbt så flytet var ju snuskigt bra och texten likaså. Lite taskigt av dig att köra med dessa på ett sätt; Du får ju dom andra att låta sämre och lär antagligen stjäla de flesta kommentarerna. Men fet prestation.
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
juiz doktor död är ju en klass för sig i denna session. undrar varför han ens var med på denna? - Tyckte det kunde vara kul att delta i en session med folk man inte tidigare hört överhuvudtaget, och Hedde la en tråd i Emceeing om att han ville göra en session över nätet, så jag passade på då. Just for the fun of it.
Kul att folk verkar digga min vers, även om jag tycker att jag kunde gjort bättre ifrån mig.
N_Jack Haha, ironi i texten borde du väl förstå? Tack för en redig kommentar iaf
bla.
Hahaha skojjar du va doktordöd äterÄGER denna sessionen, diggade allt där fkts! diggade ingen annan tyvärr, word på kebbeh där uppe! PEACE
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum
Bra av alla. Inte superbra, men ändå mycket bättre än många andra på whoa (faktiskt). Håller väl med om allt som sagts, men ingen är kass enligt mig.
Och Doktorn lägger sig någon/några nivåer över, som sagt. Bra beatval också, något freebeat av Kaggen om jag inte minns fel?
TUNGT! :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Anen, jo, freebeat av kaggen :)
www.znapmusic.com/jungsub - checka!
Hedde: Njaa inget vidare digga inte flowet Spades: Helt ok bättre än hedde ganska bra rader Peremaki: Fungerar väll bäst såhär långt, ganska nice röst Danne S: hör knappt vad du säger flowar helt ok DoktorDöd: Underbart flow och rösten/raderna är sjukt nice du är en klass för dig själv här.
Geni
Hedde, försök lägg ner lite tid på rösten Spades, du flowmissar överallt .. Permaki, rätt soft Danne, njea Doktor, hahah fan va du har utvecklats:D
be the change
känns som om Hedde bajta från Ismen - Beng som en snut
100P.
100P , antar att den är från skivan. Har inte hört en enda låt från den skivan, förutom Vita stolen och Freak, kanske någon annan om dom gett ut gratis.
JackVegas- Hedde, försök lägg ner lite tid på rösten Jag testar olika "röster" så jag kan andvända min röst mer än jag kan nu.
bla.
okej lyssna på den, den e skön haha men till låten... tycker den va helt okej men som en del har sagt så är doktor död några nivåer bättre så man hör typ bara skillnaden! keepup
100P.
Hedde, varför testa olika röster? Stå för din normala röst och använd den! Doktorn(sjukt jävla grym) & Peramaki var bäst i denna! Peace
Ny Användare : ReskOnee
I ordning jag tyckte var bäst på denna: Dr Död (många nivåer över oss) Permaki/Jag (delad 2a.. permaki fick in bra flyt) Hedde (hatar din röst i denna... du låter extremt pubertal... som doggelito) Danne.s (man hör typ inte dig tyvärr) aja keep 'em rollin' tack för alla gulliga kommentarer :)
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Hedde, varför testa olika röster? Stå för din normala röst och använd den! Haha, inte så jag menade.. :P
bla.
Hedde - HalvnöjdSpades - Du la det bra, lite mummel iblandPeramaki - Dugligt i allt.Danne.S - Jag diggade iaf.DoktorDöd - Långt över oss.
bla.
Doktor Död va nog skönast på beatet.
peramaki, doktor död, woooooord som fan
Dr Död OWNAR shitet.. Hur kommer det sig att inte Dogge var med? Då hade det jue funnits 2 bra ;D
No you!
DoktorDöD och Peramaki va blytunga!
Ingen tar mig.
ska checka hur den blev nu :) droppar kommentar sen
Hedde - nja, diggar rösten, men du kan bättre Spades - skön text, du inleder soft, men du tappar mot slutet Peramaki - svårt att bedömma sej själv, men var väl inte precis nått av de bästa ja droppat haha Danne.S - dugligt iaf DoktorDöd - fet !
Doktorn lika tung som 1000ton fjädrar!
B
huuuuuuuuuuue :) Soooft med klassskillnad U Know! PZZ
Vice Versa!
Yää... Tack för alla kommentarer!
bla.
Hedde va kass Spades lät som om han kunde vara rikgtit snabb, men annars sög han :s Peramaki va oxå kass :\ Danne.S typ din 5:e låt lr? :s DoktorDöd hehe ja jag säger som dom tidigare har sagt, Han höjde låter rejält, gjorde nästans så man kan lyssna på den. Helhet 4/10 pga DD annars va det riktigt kasst :(
Joltarn finns över allt du kanske bara inte har märkt det än
smyg dissar spades hubler?
Gillade det här för övrigt: "Har rappat i ett halvår säker som en tampong ger din morsa orgasm tillochmed när jag har halvstånd" Orkar inte kolla vem som la det dock...
herregud hedde, du bajtar från heli och det är inte ens bra. Pinsamt... Tycker inte att någon förutom DR.DÖD var bra(och han var inte nära sin egen standard), sorry men det är väl ganska självklart när ni rappar med någon som honom. peys
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
doktordöd är grym som fan. Resten fortsätt öva, men det låter inte dåligt =)
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Word på ganska många. DoktorDöd var flera gånger bättre än de andra. Spades var rätt bra också.
Å vad jag hatar att grabbar som dom 4 första skyter så där! säger hela tiden "Jag är bäst på rappen och blabla..." men i själva verket har dom själv svårt att hålla takten. Sen dubbelrimmar ni hela tiden, det är ju bra! MEN hur svåra rim är det ni kör med?!?! Bara min åsikt! Dock så kan ni säkert bli bra om ni får träna lite, speciellt 3:e killen. Riktigt skön röst =) Doktorn var bra, lätt bästa lyrikern i wöörlden!
Tack för comments iallafall, låt tråden leva ett tag till!
bla.