Texten kommer här Vers.1 Yeah, ja drömde om en snubbe, ja ville va han så ja försökte, men lyckades inte bra, så drömmen förstördes. han va lite fucked, grannarna drog taggtråd runt husen, å hans stil fick solen å framstå som frusen. Han gled i livet, visa inget fientligt sinnelag, och om någon vill battla, då vinner jag. Elle ja, snubben i drömmen, min förebild, saknar mig själv så ja söker vilt. En vanlig jävla snubbe fast med skönare stil, stilen gjorde er avundsjuka så den mördade ni. Han va skön, inge mer å säga då, han va snubben alla ville se å hejja på. Min skönhetssömn utan inverkan va borta, för den slutade som varje vecka å måndag. Ja vaknade å kolla mig i en spegel som ja leta fram, blev förvånad av min syn, fan ja va redan han. Ref Tvåtusenåtta, låt mig visa nu, hur hela landet gungar takten, till mitt attribut. Skaka nacke skaka nacke, och ja ville säga de nu har ja sagt de. Vers.2 Yeah, jag laddar, de smäller, de gäller, ja lägger de å raddar upp de korrekt, å du får käka trottoaren som i American history X. Nu vet du vem jag är, å vad jag klarar av, så ni kan börja funderar på att hata klart. Så vem ä ja? en lattjo grejj, men du vet inget så don't fuck med mig. ingen vill ge kritik, till stackars lilla viktor. Inget illa om whoa, men alla där är fittor. Så lägg ner lägg dig under täcket å tystna, för ja läser spanska men hade knäckt dig på tyska. Ich bin das bäst, nicht du. *översätt* jag är den bästa inte du Du är inte med på noterna som en tondöv musikant, å du hör mig slakta räppers i ett lomhört hus i natt. Yes han lägger en rad, full av hemska toner, och om du är 50 Cent är ja två svenska kroner. Ref Vers.3 För ja glider in på scenen, du halkar på bananskal, så möts vi i logen, låt mig visa vart ja ska dra. Ingen mår så bra som jag, jo jag gör det ja lovar, ja mår så bra att de räcker för båda. Och jag är stolt över mitt land, du är stolt över ditt, så hur fan kan du komma hit å kalla mig rasist? Du suger liten kuk.. skjuter du så skjuter jag, men skjuter jag så skjuter inte du. din karriär, ja ska visa lyssna, ............................. en pinsam tystnad. För att följa ditt flow, är som en hinderbana, så hur känns det när jag är han du ville vara? Jag skryter om mig själv, svårt att inte göra de, för så fort låten är slut vill du höra mer. sånna som du kommer ingenstans, du är inte ens i närheten av mig eller mina boys i kontra stimulans.
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund