I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Promille-Varför var jag ärlig. (en låt ja e jävligt nöjd med)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-07 14:14

Promille-Varför var jag ärlig. (en låt ja e jävligt nöjd med)

vill ha massor med komentarer...

Länken this shit

www.promillemusik.se

2008-06-07 14:26
Måste säga att jag diggar din råa röst. Du verkar inte göra till den alls utan du är dig själv och det ska respekteras och noteras. Texten är inte så komplicerad eller innehåller allt för bra rim men det duger absolut för mig. Och beatet lät tungt också, lät i början som att du skulle dissa bruden eller liknande med tanke på hur beatet går, för det är ju inte som alla andra kärleks beats man hört. Du gjorde bra ifrån dig, mixen kanske kan tränas på lite ifall det är du som mixat annars var detta bra gjort =)

2008-06-07 14:36
tackar...ska ta åt mej kritiken:)
 www.promillemusik.se

2008-06-07 17:26
Grymt skön röst. Bra låt oxå! Black_Amor har kritiserat det mesta. Säger som han helt enkelt!

//Keep It Up//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-07 17:30
Rösten var lite gnällig... Och beatet var aldelles för MIDI. Men du kan säkert bli bättre!

<3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-06-07 17:47
jo de e bra att ni säjer som ni tycker, de är väl så man blir bättre:/
 www.promillemusik.se

2008-06-08 11:35
denna ska du verkligen vara nöjd ^^ låter jätte bra i minna öron ;)

2008-06-08 12:00
Ditt röstläge är inte bra, va inte rädd för micken. Slappna av med. Texten var inte så jätte bra men duger. Fastna inte för din röst, tror att de ja stör mig mest på att att du har en liten brytning på något sätt men det kan vara att du är lite osäker också. du skulle valt ett annat beat.

2008-06-08 12:18
tack så mycket grabbar!
 www.promillemusik.se