I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Joe Hill & Mandala (Feat. Naboobia) - För Alla Gånger

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-06-02 20:10

Rap & Lyric: Joe Hill & Mandala
Beat: Joe Hill

Verse 1: Joe Hill
Chorus: Naboobia & Joe Hill
Verse 2: Mandala
Chorus: Naboobia & Joe Hill
Verse 3: Joe Hill & Mandala
Chorus: Naboobia & Joe Hill & Mandala

Lyssna och lämna en kommentar om ni känner för det:)

2008-06-02 20:54
skön låt, me like :)

keep it coming joe hillson :P
Rawmusic Entertainment - www.rawmusic.se
Säljer beats: myspace.com/leontinbeats

2008-06-02 21:06
Både namnen Joe Hill och Mandala ger en hel del att leva upp till och jag måste väl säga att ni inte riktigt nådde mina förväntningar, men det var en okej låt för en genomlyssning. Dock ingenting som jag kommer spara.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-06-02 21:40
Mabande:

Detta är inte en stil någon utav oss sysslar med annars
men den här typen av låtar brukar gå hem på Whoa so I thought this was the place to dump it.. Ge inte upp hoppet än;)

Myspace avslöjar inte allt men absolut mer..

Joe Hill
Naboobia
Mandala

2008-06-03 13:13
Joe jag måste säga att jag gillar vår låt. Men ingenting går hem på whoa, något man måste lära sig som nyfödd.Gå, prata, läsa och de oskrivna reglerna på whoa.nu ....
Hamnarbetare är inget djur
C75, fattar du?

2008-06-03 16:19
Skön låt!

Bra flyt, bra texter, bra röster.. Skön uppbyggnad! Propps!
®obie

2008-06-03 18:03
Pudeljägare - Det är inte att det är en dålig låt (som jag sa så är den helt okej), men när rapparna har tagit namn från dels en politisk ikon och dels en religiös "symbol" som signalerar alltings förgänglighet så blir det en lite att leva upp till.
Namnen ger upphov till föväntningar / fördomar och tyvärr så matchade ju inte mina förväntningar låten. Det betyder dock inte att ni måste ändra stil eller

Framför allt så betyder inte en halvnegativ kommentar att alla tycker det suger. Hittills har ni ju två helt positiva kommentarer och en där det inte inte riktigt gick hem :)

my-life - En genomlyssning av myspacelåtarna gjorde mer att jag funderade över varför ni gjorde den här låten, för sologrejerna är bättre och framför allt Naboobies refräng här är inte i närheten av hur bra hennes egna grejer är, blev massivt överraskad =)
Klart överraskad av Mandalas bakgrundsbild också ;D

Även om namnen fortfarande är vilseledande :P

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2008-06-03 23:44
Mabande P31

cool...Dock var det mer riktat till whoa i helhet, kommentaren alltså. För du måste medge att större delen hatar på det mesta haha :D ...
Låten gjordes av många anledningar, delvis att det inte var sådant som vi vanligtvis gjorde ;)
Hamnarbetare är inget djur
C75, fattar du?

2008-06-04 03:02
Mabande:

ah men det är alltid kul att prova på lite olika grejjer.. som sagt myspace säger heller inte allt, vi alla har mycket mer att leverera.
Så namnen må vara över huvudet nu men vi stiger succesivt uppåt och kommer förhoppningsvis att nå namnens höjd en dag.
Everyone has their journey..

Ah hon är guld, och har mycket mer att ge!
Håll ögonen öppna för hennes kommande grejjer..