Pudeljägare - Det är inte att det är en dålig låt (som jag sa så är den helt okej), men när rapparna har tagit namn från dels en politisk ikon och dels en religiös "symbol" som signalerar alltings förgänglighet så blir det en lite att leva upp till. Namnen ger upphov till föväntningar / fördomar och tyvärr så matchade ju inte mina förväntningar låten. Det betyder dock inte att ni måste ändra stil eller Framför allt så betyder inte en halvnegativ kommentar att alla tycker det suger. Hittills har ni ju två helt positiva kommentarer och en där det inte inte riktigt gick hem :)my-life - En genomlyssning av myspacelåtarna gjorde mer att jag funderade över varför ni gjorde den här låten, för sologrejerna är bättre och framför allt Naboobies refräng här är inte i närheten av hur bra hennes egna grejer är, blev massivt överraskad =) Klart överraskad av Mandalas bakgrundsbild också ;D Även om namnen fortfarande är vilseledande :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda