I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Bakom fiendens linjer (Disslåt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-05-26 12:20

Robie - Bakom fiendens linjer (Disslåt)

Ja en disslåt & den är riktad mot en mupp som kallar sig själv för JMK.

Anledningen till att jag dissar honom är att jag har sneat till efter att han gång på gång har baitat mina låtar. Han har tagit låtar som jag har skrivit om mig & mitt liv, min uppväxt & spelat in dem & fått det att låta som att det handlar om han. Patetiskt!

Nåväl, jag drog några bers skrev en text, spelade in & slängde på en mix!

Adress - http://www.speedyshare.com/487489124.html

Eftersom att Whoa har ändrats lite så kan jag inte göra länkar, vore tacksam om första man som skriver en rad också kan lägga en länk!

Peys Peys / Robie

®obie

2008-05-26 23:02
det hade känts hårdare om du inte samplat ducktales... nåväl, duktig låt ändå. låt oss hoppas att han håller käften stängd nu och inte öppnar den förräns han lärt sig.

LÄNK
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2008-05-26 23:08
JHAHAHAHA jävlar robin, fan va fett! Detta tar han aldrig, han kommer inte ens våga svara hahha :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-27 15:04
Hahah.. jaa du behövde kanske inte överdriva så här hårt för att knäcka han ! :) Det va ju nivå på den här låten !! Bra grejjer faktist ! sköna punch! =) Ha daee!
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2008-05-27 17:24
upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-27 17:55
fan va tuung^^ . upp med texten ? eller kanske inte e bra, jmk kanske bajtar nått därifrån:D haha

2008-05-27 18:03
du kan bättre
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2008-05-27 18:25
Juhani: Kvittar om han lägger in texten eller inte, han kan lyssna på låten och bajta ändå.

2008-05-27 18:39
sant:)

2008-05-27 19:34
Gillar inte din röst... men asså du har sköna punches.. träna lite på flowet
Heuz - Big Boss Dawg

2008-05-27 22:50
haha synd om han, dissad av 6 rappare på 2 veckor.. förtjänar det gör han iaf.
rapo
gapo

2008-05-27 23:33
Han är snart uppe i lika många dissar som kaggen xD

2008-05-27 23:48
Skön faktiskt,Aldrig hört dig, men denna var soft,

Skönt beat, är de free?...
Skön text förresten:)

2008-05-28 08:07
ÖVERKÖRD BLEV HAN din bästa diss någonsin
nille här me hagel gevär

2008-05-28 17:12
Tackartackar grabbar! Kul att det diggas
®obie

2008-05-28 19:49
haha kwazt bög ja körde över er alla 6 i en o samma låt.. & Stefan ditt Mobbade Fitt barn ja vågar visst.. de kommer snart ett svar så lilla tjockisbwooi får nått att tänka på =) & varför skulle ja baita en diss låt som ja ska svara på dum på Riktigt eller ? anledningen till att ja baita var för att ta mig upp igenom han haha ;)
Jmkp®oduction || TwooB®oo - Only in You® Speaker @ 2008

2008-05-28 20:17
RapJk P18
varför skulle ja baita en diss låt som ja ska svara på dum på Riktigt eller ?
Du baitar ju allt annat så varför inte?.. Ger mig fan på att du kommer baita någon annans diss i vilket fall som helst.

anledningen till att ja baita var för att ta mig upp igenom han haha ;)
Jo, för det ligger ju så jävla mycket cred och hajp i att baita, och dessutom en (Sorry Robie) rappare som ändå är relativt okänd utanför frizon?

2008-05-28 20:42
RapJk:
Tycker inte du ska snacka något om att baita andras disslåtar, du baitade hela min andra vers i "Juicepress".
Ja, jag är en vitlök.

2008-05-28 22:44
JMK, du körde inte över Kvasten & Willy..

I en & samma låt? Var det inte den låten du använde dig utav minst 5 st freebeats. Leker du DrDree? Resultatet efter vad du åstakommit framför micen kan man inte kalla låtar.

Tjockisbwoi? En diss? Ett svar? Hånler

Ja du skulle nog kunna baita en disslåt du ska svara på eftersom du redan bevisat hur mycket ditt iq ligger på & den smartaste idé du skulle kunna få är nog att baita någon annans disslåt & använda det som svar. Mupp!

Anledningen till att du baitat var för att ta dig upp igenom mig? Har du tittat neråt? tycker du att du kommit högt upp? du kommer alltid ligga & kräla i leran som den förståndshandikappade gris du är!

Du tycker det här kul, du tror du får hype men mannen du är värdelös på alla möjliga sätt & du får inte hype igenom att ligga i beef med din idol för han är inte stor!

Jag visade vart skåpet ska stå & jag skulle kunnat gjort den med en freestyle!
®obie

2008-05-28 23:26
JMK är lite efterbliven, han har inte sett att jag bytat namn till, ja just det, Robin.

Förövrigt, en rappare vid namn Break2005 gjorde en gång en skojdiss till mig, Du är inte Cool, Coolstefan, heter den, då jag hette Stefan alltså. Vad gjorde jmk? Jo JMK bajtade hela låten och påstod att jag snodde andras brudar, det var iaf att någon Stefan snodde någon Robins brud...skum killen är,

2008-05-28 23:36

2008-05-28 23:36
robie klart jag inte kommer/kom längre när jag hade fastnat för att baita av dig för du suger min quw & då kommer man värkligen ingenstans.. och vafan ska ja baita nån annans dizz låt när ja har tillräckligt med skills för att sätta dej på plats med egen text nu. för ja baitar inte längre. och vadå 5 olika beats. de märks att du fick kicken från skolan. de var nämligen 2 ditt sneknullade kvasimådo. de är nämligen en homie som ska gästa. Och Du har fått så mycket dizzar på dej från alex , Felix & lanoz , willy slog ut dej en gång för allt.. men tydligen så vågade du inte dissa tebaks och du snackar om att du är så stor. BULL säger jag. och du kommer aldrig bli min IDOL. du skriver bra texter som fan men för de kommer du aldrig bli bra i mina öron. och Stefan de där var inte änns en låt som ja gjorde. utan de där var bra nått ja la upp som inte skulle släppas för ja testade bara spela in. så tyst på dej. de flesta folk från whoa som vissa säger är helt köra. dom snackar så mycket skit och är så stora i käften när dom sitter bakom data skärmen.

2008-05-28 23:38
sorry grabbar för tre poster i rad, men ni kan tanka Jmk´s såkallade låt här:

Jmk - Du är inte cool, coolstefan

2008-05-28 23:39
HAHAH mannen,. du är ju själv kaxig bakom datorskärmen, när det inte handlar om känslor (som Robins låtar gör) så kan man låna texten o spela in men fan inte släppa, och när de handlar om känslor (om en pojke bland annat) ska man varken sno, låna, släppa...och jag har bytt namn svin

2008-05-28 23:40
du rövslickade ju robin för ett tag sedan...

2008-05-28 23:44
ja bryr mig 0 vad du säger din lilla äckliga skånebög.. få se hur kaxig du är ÖGA mot ÖGA. & vem fan har nämt nått om nå Namn byte ? ja rövslickar ingen.. men du tror du är värsta homien med robie o allt.. men du är bara en patetisk nolla som inte har några vänner.

2008-05-28 23:48
HAHAHA tror jag ? Vem fan är de som påstår sig ha träffat Robin o allt? hahaha du är fan gay, jo jag snackade om namnbyte för jag inte hjeter stefan ditt missfoster, du blockerar mig på whoa bara man säger minsta lilla din feta nolla, kom ner till skåne då! Så tar vi de till gatan din gay?

För att citera Robie: Din flickvän älskar inte dig, hon älskar Robie :D

2008-05-28 23:53
har ja påståt att ja träffat robie ? näädu.. och jag är inte gay tillskillnad från andra så får ja bitches. heter du inte stefan ? vafan heter du då? haha komma ner till skåne ? de hade inte varit värt pengar för resan. haha ingen älskar TjockisBwooi. och deffinitivt inte min flickvän. Usch.. kan sluta whoa nörda och spamma i alla jävla trådar dina dryga sate. och robie hur blire med alex , Felix & lanoz , willys Diss svar.. lanoz sa att de skulle va kult om du vågade ge svar på tal. lika alla andra med..

2008-05-28 23:55
Spammar jag i trådar? HAHAHA enda trådarna jag skriver i är nog fan bara robins...förövrigt heter jag också som robie, robin alltså...Du vill ju ta det öga för öga så då är det värt pengarna

Och vadå inte påstått träffat robin?

Citat från din äckliga press:

rappare jag träffat IRL?
Robie...m fl...

Nu tänker jag inte slösa mer tid på en tönt som du, då jag inte vill att Robins tråd ska tas bort eller låsas.

2008-05-29 00:50
JMK ditt lamkött att du inte själv märker hur patetisk du är.. ?

Så du har trillräckligt med skillz för att sätta mig på plats? Att du inte inser hur motbjudande du är..

Du kan inte rapa för fem öre, du har inget som helst flow & du låter depprimerande, tråkig. När man hör din röst så får man upp en bild i huvet på nån jävla bondläpp som är extremt trött på livet. Du kan inte skriva texter, du kan inte mixa.. Den tightaste effecten du lagt på en acapella måste nog vara helium tror jag? Haha pinsamt! Du är så värdelös..

Det började med att du slickade min röv & därefter vände du dig mot mig. Du började sno mina texter & spela in dem, texter som handlar om MITT liv. Men sen kom du krypandes tillbaks & bad om nåd & när jag inte gav dig nåd, när jag slaktade dig på beatet då vände du andra sidan till igen.

Så du ska ha med en gäst på svaret? Vem hade du tänkt klippa in? 2Pac?

Jajusste, Frank & Robie - Solen går upp. Där klippte du bort Frank, klippte in dig & behöll mig för att sedan släppa låten, Jmk Feat Robie - Solen går upp.. Pinsamt!!!

Ja, anledningen till att jag inte svarade på Lanoz,Alex & Felix var att jag inte pallade fortsätta. Jag hade reccat 6-7 dissar, ensam & jag kände att dem inte hade något att komma med. Men nu hör ju inte det hit..

Ska du inte ta upp hur jag legat i beef med andra också? Du snackar i nattmössan din tönt..

Du har inte träffat mig så sluta påstå det. Dagen du träffar mig är dagen du åker på så mycket stryk att du inte kan stå upp sen! Spela inte allan bakom skärmen din bög

Skaffa dig ett liv din äckliga horunge!
®obie
Moderator

2008-05-29 08:41
RapJk P18: Yes nu jävlar satt den! Detta har jag tammefan längtat efter! Du har snott hans hemsida, hans lyric, och lägger upp massor med gamla låtar med honom.. Du och din polare avgudar fan Robie. Du är fan patetisk, du har aldrig kunnat battla ut robie även om du försöker.. Robie bra att du satte grabben på plats.. Hoppas han lägger ner nu..
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu
Moderator

2008-05-29 08:43
JMK's myspace..

Lycka till mannen du är ju bra tight;) hehe
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2008-05-29 12:13
ser ut som jmk är ägd :)
Rappare

2008-05-29 13:10
lång diss robin
JONIS REST IN POWER

2008-05-29 13:20
JMK bara ditt namn är ju bait.. heh är det mangemannen ?

2008-05-29 15:18
Ofta mitt namn är baitat. och Mexxi din lilla fjolla du har inte mkt att komma med. du kommer bara in överallt och snackar i käften på andra för du tror du har "kompis propps" & du bara pratar bara goja förövrigt. du är inte så bra själv. & Nej ja ska inte klippa in nån utan de får du se vem som kommer med. & att du inte pallade battla mot alex , felix , lanoz & willybwooi. var nog för alla tog dig men du vågar inte erkänna att nån lyckades sätta dig på plats. du är inte så jävla bra som du tror. och jag har fan inte snott nåns jävla hemsida. så de har inte ja med att göra. låter min röst deprimerande då ska du höra din läsp röst typ som du svalt en kuk medans du lägger tungan i din morsas stjärt skåra. ja kan skriva texter om ja vill din dickface och mitt flow blir väll bättre om man tränar så klart. men ja gör inte musiken för nån ska tycka ja är bra som alla andra fjortis rappare. utan ja gör de för ja tycker de är en kul grej. men skitsamma. robie du är.. få se 21 år vah.. moget och sitta och Hora på internet. orka spamma. vänta på Dizzen istället.

2008-05-29 16:53
Säger den som bara är 3 år yngre? Och ska tydligen vara myndig...

2008-05-29 18:01
vänta på Dizzen istället.
Det där var ju ändå pricken över i'et...

2008-05-29 20:23
kul att det bara är kompispropps. eller det värkar bara vara det och hela tråden består av jidder ni borde ta i gästboken. men till låten då. det var inte skit bra men inte skit kefft heller.. keep it up
mhm

2008-05-30 19:34
Haha, den mest konstiga tråd hittils då DUBBELMORALEN ekar.. Jmk, du säger TILL MIG, att ROBIE mördade oss, men kan läsa ganska tydligt här att du helt plötsligt bytt uppfattning om det.. det ända som skulle kunna få dig att minska ännu mer i mina ögon nu , skulle vara ifall du verkligen svarade på det här!
& Skulle vara kul om du inte nämnde mig i varenda inlägg du gör snälla prova en gång att skita i det , muppjävel!
Mr Awesome ..

www.myspace.com/mrwillybwooi

2008-05-31 10:41
Kul att det diggas! Thanks:)

Sen har vi en massa vedervärdiga inlägg av Mrs Jmk som jag inte tänker svara på..
®obie