Flinta & Tape-Roc - Random session @ J-Dilla beat
Yo yo! länge sen man droppade någonting här i forumet så jag vet inte vad läget är men hoppas det uppskattas hos någon... ny skit är på G...soundet på denna session kanske inte är det mest representativa men ha lite överseende och håll er till min myspace ifall det diggas! Folk ifrån Norrköping får gärna läsa bloggen då det är aktuellt med lite lokala spelningar, sprid ordet!www.myspace.com/flintaneli fred ut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tape-roc på första versen...Flinta på andra...ifall att liksom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
denna har jag pumpat lite emmellanåt nu i några veckor. den e fet med andra ord!
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
yea boi!! stört sköna verser asså!!! beatet e helt mad också!! hooka upp snart... ouuttaheere
http://www.youtube.com/user/TheMeccaMusic
fettt som fan tape roc är grym och flinta broder du har verkligen utvecklats galet bra :) lyckatill med musiken i framtiden :)
föresten fettt beat :)
Synd att den var så kort, svårt att göra bedömningar på det lilla me du vet vad jag tycker flinta, tyckte båda la det nice & fet beat! Hoppas på mer! Peace // MatZiiO
tkr de låter tight, beatet är nicee
hets, stress, fest!
yo fet..håll span också på
myspace.com/blezz som kommer släppa sitt album Elevatormusic för gratis nedladdning...real hiphop for real heads!
Det var nice.
soundcloud.com/hybrismusik www.myspace.com/hybrismusik www.myspace.com/verbalizemusic
J-dilla är väl en tysk beatmakare/producent?
Säger som D2L, Synd att den var så kort. Annars riktigt bra!
www.Myspace.com/Danilbeats
yes den är kort..men som sagt, jag la mest upp den i väntan på annat :) J-Dilla är ingen tysk producent för övrigt haha...borde fan bli bannad för ett sånt påstående, nej vars..sök på J-Dilla på youtube så lär du dig någonting :)
haha danne du e så skön mään.. till låten nu då Mycket bra grejer från er båda 2, ingen tvekan om saken.. väntar bara på en riktigt fet update av dig brurshan så man får höra mer av dig :) kommer förövrigt till morsan om ett tag så ja kanske kommer över till norrpan då :) vi hörs SVERIGE.. SOV INTE!
Shadowartworks.Com Myspace.Com/Shadowlabs
J-dilla is the shiznit! Fet låt!
Klockan är tio över tio.
finns dock en tysk producent som går under samma namn! LÄR DEEEEIGGGG CHHHHOMPIIIS!!
Låter är nice :) Danne, det borde nästan bli bann för att du skriver att det är "J-Dilla beat". Låter nästan som att den är exklusiv för er ;)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
det va nice...
krrrrrrrra
Mr. Flintanelli, när kommer du släppa det? Står säkert nånstans men jag e för slö för att läsa. Fred ut o håll det uppe.\\ Doggy
Peace
Kriss , det är mycket möjligt att det finns en tysk som kallar sig för J-Dilla, frågan är om det är särskilt värt för mig att känna till det? Vet inte riktigt vilka droppar man skulle lyckas klämma ut ur en producent som väljer att döpa sig efter en utav hiphopens största musiker någonsin. Låt tysken heta vad han vill, jag vill inte höra från någon tysk Pete rock heller om nu det existerar :)Tmk , jag lovar att jag inte hade postat låten här om det hade varit J-Dilla som gett mig beatet personligen...Men tills dess så förstår nog de flesta att det givetvis handlar om instrumentala saker. Kul att folk gillar och självklart blir det en större update, både från mig och min Eastville kompanjoner!
grymt!
flinta!, samma person som dissat Burim för en evighet sen ?
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Det stämmer problem, tack för att du påminde mig men nu glömmer vi det kapitlet ihop ;)
Flinta är alltid bra, gillar dock otast dina solo låtar mer än det du brukar prestera på olika feats. Men det är tungt levererat texten är sådär flinta-bra. Nice
work some magic
Haha okej :) iaf låten var bra, fast lite kort :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
gracias...uppar lite i hopp om fler lyssnare!
Det är riktigt mad det här! Har lyssnat på den till och från sen du laxade den på msn för ett tag sen! Tycker ni lägger era verser på ett frustrerande och tungt sett! Helt enkelt fett! Ska bli kul med lite mer material från dej! Längesen nu ju!
Fucka ur!
J DIIIILLAA var bäst, sjukt skönt beat....ni kickar de nice oxå, och sen borde kriss skämmas säger man j dilla menar man inte ngn tysk technoproducent utan the one and only
Soft att det uppskattas och J-Dilla var utan tvekan utöver det vanliga... yooooooooo
myspace funkar inte för mig, du får kicka över msn - Bättre sent svar en aldrig ;)
DIF!
helt skévt beat hehe men tyckte samtidigt att de va rätt soft. Tyckte låten i helhet va helt nice. Bless \\ Doggy
Peace