Texten! Reff Du kan ju lixom vända om för jag vill inte ha dig här men om du tror att du kan så vill jag be dig bara gåVers 1 Nämen tjena, tjena gud va du va söt idag kan ja få ditt nr, leénde eller kram? okej, jag har de redan, men vet du vad jag vill ha de igen, för du e så bra vi har det bra, men det kunde va bättre för helt ärligt, det e bomber jag släpper jag ljuger hela tiden, när jag smörar pallar inte med dig, vad fan ska jag göra visst okej, du e fett med soft i sängen men de skulle va skönare om ja knulla med väggen du e söt o så, men ärligttalat vill inte ha dig här de e färdigt talat faktum är varje gång som du sover knullar jag med andra o tar massa droger du kan vända dig om stick härifrån o ring aldrig mer på min telefon Reff Du kan ju lixom vända om för jag vill inte ha dig här men om du tror att du kan så vill jag be dig bara gåVers 2 Alla blommor som du fått från mig helt ärligt jag har fått dom av en annan tjej va inte sur, men jag är som jag är jag är en fucking player, stolt med jag svär du borde kollat runt innan du valde mig för du fett me nice, en grym tjej o dina bröst ohh kommer aldrig glömma du står på min lista, som finns i min gömma om du vill så kan jag vara din KK bara du o jag + andra o så o du vet när jag sa att jag älskar dig menar inte älska, jag menar ja knullar dig fan vilken skam du e en av många shit jag e nice, jag e skön på fånga ingen kan stoppa mig, finns inga lagar hej då har andra flickor o jagaReff Du kan ju lixom vända om för jag vill inte ha dig här men om du tror att du kan så vill jag be dig bara gåVers 3 Nästa tjej, nästa dag, nästa grej alla flickor bara kom, kom till mig ta inget personligt för jag gör som jag gör min stil den e skön, jag bara tutar o kör tackar aldrig nej, om du vill o så jag har ett skönt motto, fuck kondom blir du mamma till mitt barn vet du vad som gäller fuck alla barn kasta dom istället knulla, bara smoke and fly det e min stil, den kallas Zin Kim style jag e så jävla skön, grym på leka kär alla dumma flickor går på e jag svär jag gör som jag gör, jag är som jag är hela mitt liv har jag varit till besvär e du kåt eller så, bara hejja jag e en rikti pimp, en rikti playaReff x3 Du kan ju lixom vända om för jag vill inte ha dig här men om du tror att du kan så vill jag be dig bara gå