Nelione - Sanningen tystnar
Satt och skrev av mig lite i några dagar så jag spelade in den idag :)
rap:jag Text:jag Mix:jag Freeebeat
nullLänk
Text (fuck rättstaving)
Vers1
Jag ser i dina ögonon, men jag vill inte kolla mer jag ser en gnista, som aldrig kommer slockna mer// Förlåt Men jag måste få förklara mig för är jag inte bra för dig , kan jag nog inte försvara dig//
och då ser jag en mening, men meningen är den min vän att om jag kommer såra dig så får du vandra själv igen// för varje gång du gråter, känns de man att man lever och istället för att såra dig. så lever jag heller med ensamheten//
fast jag vet inte, vad som kommer hännda nu ,, fast jag vet, vad som hännt förut// ,, men nån gång kommer tiden ta dig men känslan jag får ej den tar nästan livet av mig//
Varför kan man inte bara stanna tiden för att sedan bygga sig en bro ,för att slippa falla i en// Grop. Som leder till ett hav utav lögner och känslan är som att sitta i ett rum utan fönster//
Reff...
Mörkret tar över och sanningen tystnar hör på mig nu för jag vet att du lyssnar allting är svart och jag vill nu bli väckt snabbt för ljuset är du fast allting annat är bläck svart
Vers2
jag vet, att ingent kommer av sig själv och skulle vinden vända skulle redan vinden vänt// så jag ångrar att jag hoppades från början att allt skulle avta , allt som lockades av följa//
jag försöker, sluta sakna när jag orkar och jag önskar ibland att inte vaknar när jag somnar// för varje natt så ser jag ett högt berg och en gravsten jag ser du hoppar ner och efter de så hoppar jag med//
och de tyder på att vi väntar på ett avsked och har du inte saggt de snart, så säger jag de// fast jag älskar dig, du är allt i min värld fast som de ser ut nu, så finns det inget kvar här//
Reff...
Mörkret tar över och sanningen tystnar hör på mig nu för jag vet att du lyssnar allting är svart och jag vill nu bli väckt snabbt för ljuset är du fast allting annat är bläck svart
Kommentera :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|