Text till TA LIVET vers1 aldrig har jag känt förut inom mig att jag vill ta livet ingenting kan vara perfekt bäst jag avlider varför ska det vara så jävla besvärligt men ärligt, vad är det som är så skärskilt för länge har jag hållt mina känslor inombords juste, jag har ju ingenstans där jag finner ro så därför, skriver jag ner en massa tankar på papper och gör något kul av mitt liv som jag aldrig någonsin haft det förresten vill du höra min berättelse som mitt och allas sliv så lever vi alla i ett fängelse det sanna ord tro inte på det du ser och hör för i min omkrets så är allting en jävla lögn personer dom svär och lovar och dom bevisar det att det är sant och dom menar det men allting går vidare man får glömma minnen och komma ihåg saker som hänt går ej att glömma fast det gått några årreff2x allting är bara skit varför lever jag i detta liv det finns ingenting som är bra men vi kan vänta och se tills det har gått en dagKORTIS LÅTEN! Vers1 för varje gång som jag lägger min fot sätter dig stort , på plats samtidigt som jag vänder din jord resten e gjort! för länge har du bekymrat min ro så korkad som du är går inte beskriva i ord "nej" det du måste göra är att komma fram som en sköldpadda dra sig upp ur vattnet upp på torra land svarade du på min förfråga dör några är det ditt fel, för du satt och söp på din öl låda vill du veta en sak pågrund av min rapp så kommer aldrig någonsin någon att hinna ikapp yeah! och jag frågar nu vad är det med de rapen e het, svär på min död vi äter nog er läget e skevt men jag säger bara saken är klar daniel e bra,ta det tillbaks du får staken där bak har er som mat för o över-överleva på min grej tar inte lång tid tills ni har fått reda på det hej!
Jag är faran som lurar i natten!