Veckans låt: Vanskapt - Allt Som Jag Önskar
Regler: - Vi väljer veckans låt, varken det faller in i eran smak eller ej. - Man får inte skicka in förslag på låtar till veckans låt. - Vi kommer inte tolerera sådant som "öööh, vafan min diss mot shittfejs är ju grymmare!!!" här i tråden. - Vi håller stenhård koll på allt som skrivs i denna tråd, så bete er exemplariskt. ________________________________________________________ Det har dröjt ett tag nu innan vi kastade upp en ny "veckans", så dags att ni börjar prestera flickor och pojkar. Denna låt är framförd och skriven utav Vanskapt, låten heter "Allt som jag önskar". Här med presenterar moderatorerna i Audio stolt denna veckas låt:Vanskapt - Allt Som Jag Önskar (Inlägget ändrat av T-M-K 2008-05-25 22:23:16)
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
Soft. Riktigt synd att reffen efter andra versen blev klippt off, men hoppas ni diggar ändå. Peace!
nice davybaby! Diggar låten, helt klart det bästa du släppt på länge! Gratz bwooooi!
- OKAAAAJ
Så den blev veckans mp3a också? Det är den lätt värd :) riktigt skönt framförd :D
^^
riktig skön veckans låt. skönt beat,bra text,bra flow ! = veckans låt ;)
oj. Sänk micken när du spelar in människa. Whoa-standard. Loverboy. -.-
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz "Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo
haha, den är fet man. fin text
hets, stress, fest!
haha yes! Veckans! Nu tar vi över världen brush! Underbar låt!
fett skön :) diggelydiggas
Jes Per.
Congrats!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ett tag trodde jag att vanskapt aldrig skulle utvecklas. har alltid vart grym på att skriva. men nu för tiden när jag hör så blir jag alltid överaskad över hur du bara blir bättre o bättre... riktigt nice är det. tummen upp fan!
krrrrrrrra
Om något skulle vara otydligt! för du gav mig det liv som jag lever du är den som ger mig vind i mitt segel du får mitt hjärta att pumpa till tusen varv du är den som ger värme till en frusen man du är allt jag kan önska mig, fan inatt hade jag en dröm om dig där jag berätta för dig att du kommer vara min för alltid du är allting, hela min framtid hopp och min tro, du min brinnande sol du min motivaion du min inspiration hade fastnat i mönstret att vandra i mörker då dök du upp och du förvandlade drömmen till något sant, något underbart du gav mig ett liv som det skulle va så all skit i mitt liv kändes minimalt när du visade mig vad kärlek innebar allt som jag önskar och nånsin vill ha går jag så vet du att jag kommer tillbaks för utan dig så är jag vilsen i världen alex och david inristat i själen jag älskar när du ber mig ta i din hand kommer alltid tacka gud för han gav mig en chans tillsammans kommer du och jag att klara av allt för det finns ingenting som kan skada vårt band Älskar dig mer för varje dag som det går en dag så kommer jag bli far till vår son och jag kommer vara världens stoltaste far den dagen jag ser dig i mina barn du är min själsfrände, min andra halva jag är ingenting utan min alexandra du förvandla mitt liv till nåt värt att leva och med dig vill jag dela mina ägodelar tills dagen som vi går till graven tillsammans hand i hand.. david och alexandra för jag kommer alltid vilja vara där du är för jag finns här, står kvar här tills slutet Bless!
Tyvärr inget jag uppskattar att lyssna till. Varken rap- eller beatmässigt och definitivt inte textmässigt, men det är ju jag det!
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Beatet är skönt din röst är väll helt ok texten är mkt bra. Ye det låter bra fan
Geni
myspys
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
najs:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan vad nice att jag är så bra att min whacka bror blir veckans mp3, bara för att han är just min bror!
alex och david inristat i själen?? vad menar han/du med det??
alex förkortning av alexandra lille vän
länken funkar inte, blir bara ett dokument när man ska tanka.
Som sötast när jag ser dina brister.
seriöst fanns det verkligen ingen bättre
richyrich bitch !
Dövid min keffa cs-buddie :D Låten var tööng man:) Keep it up and bless that love! // Fellow Got fingered!
Snyggare än din pojkvän
Vafan min diss till shAJtFAJS VA MKT BÄTTRe, ne men det va helt okej!
B
ohf detta var tungt ! en riktigt bra låt !
www.myspace.com/thesircuz
Min mix, min studio ! <3 Mitt ref.fel :(
Jag skulle vilja se den man som kunde gå på vatten för den han älskar.
Fyfan så bra den e! Många som tycker så ska du veta :)
^^
fänx dudes! fortsätt kommentera!
Btw; baso! yes, det blev lite knas med reffen, men head up, bra mix och tack för lånet av mikrofoneneheterna!
Tackar Måste bara lägga till att låten är sköön som fan!
Varför en ny länk? Den ordinarie länken funkar ju fortfarande.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
David, my man. Det var fett längesen, blir bara flyktiga enminutskonversationer på MSN en gång i månaden eller så numer. Det stör mig. Tycker det är skitroligt att det går bra med bruden, att ni verkar ha hittat varandra. Det glädjer mig. Låten är soft som fan, ett riktigt bevis på utveckling från din sida rapmässigt. Vill poängtera att du faktiskt har legat bra mycket lägre än såhär standardmässigt länge, vilket gör det här till ett rejält lyft. Låten känns även bra och ärlig, även om jag tycker mixningen är lite jobbig och att du tar i nästan lite väl ibland. Dock gör sig deliveryn som koncept, så det är soft ändå. Ta're, cousin - och tappa inte greppet utan fortsätt göra musik om du nu fått upp andan igen!
www.soundcloud.com/whateverist www.paradigmskifte.se
Martin: Helt klart skittrist. Men vafan, vi ses väl nu på sommarlovet, en vecka, enligt tradition? :) tack så mycket! kul att du diggar:) och yes det kommer mera:)
Ah dethär är riktigt bra dave, helt klart värt veckans låt. peys
TAROM!
diggas mkt !!!!
*host host*"ahh..broshan tog liite haschis" xD