hmm jag vet inte riktig vad jag tycker, ska skriva ner lite och sen kanske jag vet vad jag tycker haha :D macke, jag tycker fan du utvecklas flowmässigt.. du låter även mkt mkt mer säker nu än tidigare. känns faktiskt som du utvecklats en del i lyriken med, även fast det är många "enkelrim" som dom kallas så är det mer avancerat än förr men ändå vidbehåller du känslan i texten liksom. utveckling här fan mot när jag hörde dig sist. rousu, du gör en okej reffräng tycker jag.. tycker att det börjar rätt skönt men de är någon av sångraderna som de känns som du kommer på fel ton första ordet men sen in rätt in igen resten av raden. så de sänker de lite. annars skönt gung fan! crille, tycker fan du med utvecklas sen jag hörde dig sist vilket va typ ett halvår/år sen haha :D men du har utvecklats på rätt många saker med. en del riktigt softa rader! måste dock "hata" lite på mixningen, speciellt på rappen i verserna.. det låter bättre i reffrängen och speciellt på sången även om de finns mkt att jobba på även där med mixningsväg. nu menar jag inte hata som en hatare utan bara att de är där låten brister mest liksom. alltså jag vet inte riktigt va jag tycker om beatet faktiskt de är både skönt men ändå hatar ja de på samma gång haha:D skulle vart bra beat med bättre trummor kanske. Helt okej låt fan! Om sommarn ändå vore här nu och inte bara ibland.. jävla regn haha :D tur att det var ganska fint idag iaf :D /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.