Text: Jag står för min och ShiiPaaN för sin!Mixning: Kostas B.Beat: FreebeatTexten: Kostas B:Nu när natten har fallit, alla mina drömmar får mig att längta Jag saknar dig så, och vill ha dig härnu, du var mitt allt och det kommer alltid vara jag vill glömma allt, jag vill bara med dig jag vill säga att, jag älskar dig bara en minut, om allt kunde bli som förr min saknad är stor, snälla kom tillbaks ShiiPaaN:Saknaden e stor, jag sitter o kollar på gamla bilder// tänker på dig, o det väcker bara starka minnen// jag brukar känna, hur mitt hjärta börjar dras ihop// så fort jag tänker på dig, o den dan du dog// jag ska gå den rätta stigen, o fortsätta följa den// för att sen bli den sonen, som du altid önskat dej// du är min skyddsängel, snart e vi på samma ställe// vill se dig igen, har aldrig träffat farfar heller// jag hoppas att ni har det bra, o att ni trivs där// och jag mår skit när, du inte finns här// alting händer av en anledning, men varför just du// tankarna cirkulerar, allt känns så tungt nu// men jag älskar dig, o vi syns snart där uppe// så vi kan va, för jag pallar inte med förluster// ha det bäst, o glöm inte att hälsa till// farmor o farfar, vi ses i vårt nästa liv//