17 Nerladdning Säg ngt :P
Ditt keffa helvete, är en diss till Asma en sommarlåt? HAHAHAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan snackar du om de här e ingen diss? haha
Om man tittar på ditt äckliga val av namn på låten så låter det som en diss, du är dock kass så lyssna inte på skiten...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej men de eingen diss iaf, å säg lite varför jag e så "kass" då måste lära sig ngn gång
varför har du ett välkänt albanskt namn som som "rap name"? du heter väl alexander ? :S
Lägg aldrig ut låtar på whoa innan du känner att du verkligen är bra. Och kom inte och säg att dina polare tycker du är bra...
Och jag vill ställa samma fråga som MOB ställer?
MOB P16 Jag vet inte de va ngn som sa lirao ngn gång till mig förr så då blev de liri.BortglomtBarn P18 Okej ska träna som ett as sen lägger jag ut ngt. Å nej jag säger inte att mina polare tycker jag e bra
Vad har Liri med Liridon att göra om man får fråga?
Liri va upptaget då blev de liridon xD
från alexander till "lirao" som sen utvecklades till Liridon, men förkortades till "Liri"? låter riktigt fucked up knas om jag ska va ärlig. Byt namn innan du börjar, så folk inte tror att du är alban, för hade du varit det hade jag inte velat vara alban mer haha. Och kaxa inte tillbaka och börja nåt "bråk", Jag tycker att du ska byta namn till något mer "Oalbanskt" peajz!
MOB P16 Mannen jag kan inte ändra! Alla mina polare känner igen mig som liri. går bara inte å ändra på de! Slut snackat nu vi får ta mitt namn sen.
för hade du varit det hade jag inte velat vara alban mer haha. HAHAHA :) Du gjorde min dag :)
Asså e du svensk? vilka känner dig som "liri" o du sa innan att liri var upptaget så det blev liridon hur fan kom du till liri igen då?! Kompis vad dina "vänner" känner dig som e ditt utanför- musiken-liv, inom ditt "rap name" kan du byta.
Tänk de rappare som blir kallade för Bög i skolan, ska de då ha "Bög" som "rapnamn"?
Hahahahahhahahaha eller hur !
Ja jag e 100% svensk, dom som känner mig som liri e alla mina polare xD från data tiill irl. Liri va upptaget på Whoa så här blev de liridon, ja jag kan självklart byta "rap namn" ;)
Byt hela din Whoa.
lyssna på mig och Gör det då! finns nog inte så många som hade gillat att du är 100% svensk och har ett så välkänt albanskt namn till din karriär, som inte kommer gå så långt..
Yes de kan jag göra, Vad tycker du om Lajri då? ;)
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA snälla, lyssna på bortglomtbarn och byt whoa, o hela din såkallade karriär kom tillbaks om några år.
Fuck you killar jag kör min stil, Liri For ever Byter aldrig Säg vafan ni vill
Eftersom jag med är svensk kanske jag med ska ta ett albanskt namn, vill ju inte verka utanför.. :S? whuut, snälla. Hoppas folket fattar att jag var ironisk.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Förslag till "Liridon": Lägg ut dina äckliga låtar på Lunar ist för där vet dom varken vad takt, flow, nödrim, är för något?
Its not my dick its my tail.
Ever since the moment I was born, I've been dying.
BortglomtBarn P18 Ja de kanske jag kan göra så kan fjortisarna Digga mina låtar hela sommaren ;) haha
Ja för här på Whoa hatar vi, iallafall om man rappar som du.
I thought it was a ballsack
shove a broom up her ass
gillar introt riktigt mycket. låten i huvudtaget är härlig. men måste säga att du måste öva på flow somfan
du har smutsat ner ett härligt beat, dole har kickat på denna, lyssna på den & så hör du någon som kan rappa, detta var inte bra
brevinkast Tack å yes ska fixa till Flowet ;)
Öva
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess P27 Yes box ;)
det här är inte bra någonstans.. Till och med sämre än stanislav. öva ! och kom tillbaks om 1 år
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
npr P18 Okej tack! inte sämre än stanislav.. omöjligt ;)
npr P18 Okej tack! inte sämre än stanislav.. omöjligt ;) Tydligen inte.
Öva på allt.
Jag känner en aning negativ atmosfär i det här forumet.. Det är jag som är Jasif Farafel Ascmed förresten :-) Liridon - Vad du än kommer att kalla dig så måste du fortfarande öva mer. Good Luck & Have Fun.
Hey!
Mindgame P20 Yes tränar varje dag :)
fan vilket jkävla tjaffs i början om alban å grejjer. aja,, den var inte bra:p du borde träna. man är oftast inte så bra i början heller.pz
tycker inte att låten är ett dugg sommrig, snarare atomvintrig.
Fuck karma, I don't need karma!
Haha, word på aktone ;D