taaack reluzio, äntligen någon som lägger ner tid på att kommentera. härligt man! det värmer skarpt! självklart så kan jag droppa texten! :)vers! jag flyger på molnen, räknar varje andetag jag tar flydde i från verkligheten och min kärlek som var dyrbar kan inte inse, att mitt liv har bara immat iväg vandrar långa stigen men det finns ingen återväg jag blundar till och ser isen smälta på mitt hjärta finns något jag kan tillsätta för att all ska bli till rätta finner ingen ro bland alla mina tankar ser ingen utväg bland alla mina tvångstankar jag hade hopp om isen skulle bära alla mina kära det enda jag begär är att vi ska fortfarande vara nära krigen fortsätter och river upp gammla sår på näthinnan snälla kan du visa mig vägen min hjältinna tiden går långsamt frammåt, breven svävar upp i himlen när jag inte orkar skriva längre, ta över denna blyertspinne (det här vara alla våra minnen) vers 2 jag klandar inte nån av er av det som har hänt situationen gjorde det värre, kunde du inte ha återvänt tillbaka hit till jorden och med oss här i norden så kan vi sitta och snacka skit brevid köksborde tillbaka till ruta ett, börjar om i stegvis så att allting här i livet kan bli rättvist exempelvis så kan jag inte förstå denna tragedi om jag endå bara kunde vara drogfri och ingen allergi det finns en flicka som heter emilie, hon lider av bullemi kan någon hjälpa henne att att sluta med ecstasy sång: jag tappade hopp, om att jag kunde nå en topp för när jag rammlade ner, så fanns jag inte mer tiden står stilla, jag existerar inte mer tackar för mig själv, och ger min själ till er ta hand om den varsamt, så jag kan sova fridsamt
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi