living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
soft låt, bra text rip
Fsyfdldfø'
riktigt fin låt. fick tillomed tårar i ögonen och sånt händer mig aldrig, men man känner sorgen. R.I.P
Sleep is the cousin of death
Fin låt du låter inte som du gör på engelskan
Geni
rip ledsen mannen, men fin låt
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jag antar att du menar att han gick bort 29 APRIL .. soft låt,R.I.P Pz alla
Den som gapar efter galen fågel ser inte skogen för alla schyssta bröö´n..
Ja där ser man vad sorg kan göra med ens skalle:S:S fan säger ju i låten 29 maj också:S:S nu blir jag irriterad fy fan....:/ Tack gubbs:)
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Fin låt som fan alltså, beklagar verkligen sorgen McBusta, Lider med dig. Jag hade en jävulkst bra kompis i Stockholm som dog i somras, pgr av fel med hjärtat, det är så sorgligt när en av ens närmaste vänner går bort, Jag förstår hur du känner dig, iallafall mycket. Fin text, beatet passar in och allting. //NemC
http://www.myspace.com/danielsavaker
såå jääävla soft låt.. VILA I FRID ROBERT MISS YOU MÄÄN !
WHAAAAAAAAA !
Riktigt skön delivery , skön text ! Vila i frid robert.
http://www.myspace.com/aiinac
Låten var riktigt bra tycker jag allt va soft. R.I.P Peace out
Oj... shit mannen.... :( Jag känner inte dig, mer än genom Whoa då. vet ju inte heller vem Robert var. Dina rader fick mig att rysa. Det går ju inte att kritisera. Låten levererar så mycket känslor, det är för stort för att beskriva. Men Robert är stolt, det lovar jag. Håll huvudet högt mannen... högt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
tack gubbs pshycholess tack man ja den skrevs o spelades in med aggrition o tårar ''typ'' visste inte omjag skulle va förbannad lr ledsen allt kom ba rakt ut.. Och som många andra nog märkt har ett stort fel gjorts i låten där det sägs att han dog 29 maj menn det ska va 29 april får ta o ändra det men många har redan laddat låten. Där märker man att man inte varit klar i skallen för att ens säga rätt dag.
Fan vad nice.. Allt du lägger blir bara nice asso. r.i.p
Du hör och vet, Robin Möller är fet :D!
fin låt. bra jobbat! även fast det blev en miss med datumet. må han vila i frid.
ja mannen vi har inte så mycket gott att säga varandra.. men fett tråkigt att sånt här ska hända! Det var en riktigt bra låt du gjort till din polare.. Må han vila i frid!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!
Riktigt fin låt gjord av dej. lessen för det som hänt.R.I.P
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
diggade inte beatet så mkt, men tkr rappen och texten är tight. stå på dej man, r.i.p
hets, stress, fest!
Skön låt mannen, gillar din röst skarpt Biggie up RIP
Fyfan riktigt duktigt gjort ! älskar känslan och hur du levererar . Beklagar det som hänt , usch va jobbigt . Hoppas du mår bättre !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Grymt fet produktion.. Känsla gör sig så jävla bra på beats och detta är ett jävligt bra exempel på det.. Sjukt tråkigt när sånt här händer, men det är en riktigt fin grej att visa vad man känner med en sån här låt..
Sjukt bra rakt igenom..
R.I.P
One Luv
fin låt R.I.P :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt jävla tung låt, fan beklagar sorgen! Men riktigt snyggt gjort av dig. Keep it up m8!
Jag är torevi även Miztah T// Jag rockar lika hårt som en gibson flyin V//
Tråkigt att sånt händer.. vila i frid..
Vila i frid "fulfrihet" du är saknad av många
Fick rysningar, även om inte beatet är det bästa så lägger du det grymt å man känner verkligen med dig. R.I.P
Grymt! Fick som många andra rysningar när jag lyssnade på den! Må han vila i frid .
Vet hur det känns hade en polare som dog på ungefär på samma sätt fast det var en bergvägg han fronta=( rip...
Kööla På De
fint som fan busta. vila i frid
K e l o c C<br><br>www.myspace.com/kelocc
Promotor
2008-05-06 12:21
ryser när jag hör låten, sjukt... RIP!
RIKTIGT BRA ! må han vila i frid..
sjukt känslosam låt busta.. man hör bara känslor går inte att kritisera men sjukt brar du är grym! big up! Vila I Frid(F)
Har också förlorat en vän nyligen, jag vet hur det känns! rip!
http://www.herrbitter.blogg.se/
Din delivery får en att rysa av känsla. Vila i frid!
bra let ett big feat up ... Rip robert.. du omfamnas av änglarnas vingar och omsluter dej av himelens kärlek...
shit.. ryser av din inlevelse, man hör verkligen att det ligger känslor i det här. väldigt fint gjort! deep shit. R.I.P!
Riktigt jävla fin, r.i.p!
skitsamma om datumen blev fel, alla fattar vad du vill få fram iaf.
rip. langa upp texten.
www.RekFoto.se
Fin fin låt. Älskar din musik! Vet inte hur det känns att bli av med en nära vän.. Närmast jag vart så är det min kompis sen dagis morsa som dog i Torsdags pga Cancer. R.I..P Som sagt, Håll huvudet högt-
Lackar ur!
riktigt fin låt rip
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Det är starkt att kunna göra en sån här låt. En av dom få låtarna på whoa som berört mig på väldigt länge. Och vila i frid till Robert Wessman.
skit fin låt, orden går rakt in i hjärtat. beklagar sorgen vila i frid RW
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Känsla, sorg, kärlek och förvirring. Allt samlat på ett underbart beat, ett mästerverk busta. Fridens liljor Robert, hälsa biggy.
Kalliistudios© 2:avåningen
Jävligt fin! r.i.p robert!
Tack Boys and girls skit kul att höra att det gillas kommer minnas det länge one love
Vila i frid, det känns förjävligt och du friar dina känslor jätte fint.
soundcloud.com/brormusk/sets