MatZiiO feat. Antagonisten - Inspärrad Nytt spår.. Fick över delarna för nån timme sen och skrev min vers och hooken, spelade in och mixade.. Här är resultatet.. Vers 1: MatZiiOVers 2: MatZiiOVers 3: AntaReff: AntaInte mkt mer att säga egentligen.. HOOKA!!! hooka konstruktivt och hatare gör sig inte besväret http://www.box.net/shared/static/53iyzblkwk.MP3Högerklicka "spara mål som"Fred
Anta Vers:Samhället är snett, så jag följer bara banorna//Men då kommer storebror och plockar oss ifrån gatorna//Och sätter oss på nåt jävla institut//Bakom lås och bom, så jag börjar räkna till mitt slut//
Dagarna går, och jag sätter streck på väggarna//För att hålla räkningen, jag tänker mest på kvällarna//Då jag drar mig tillbaka med sinnet back home//Grundar mitt hjärta på papper, och det jag ville på spår//
Frihetsberövad, men ingen kommer knäcka mig//Tänka klart, och tagga ner det hinner du på kvällarna//På dagarna så får du slita för en låg avlöning//Och vakterna hugger direkt ifall dom ser spår av rökning//
Dom skiter i dig, oavsett om du har abstinens//Hur du hade det innan, om du hade det fattigt ställt//Så håll huvudet högt, och hustla om du hinner//Och gör vad du kan för att vinna kampen för din frihet//
Reff:
Sitter instängd, på grund av myndigheter//Som behandlar våra liv som dom bygger lego//Utan någon frihet, utan något enda val//Så lever vi på tanken att få vara hemma snart//