I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

McBusta-Burn and crash

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-28 20:14

McBusta-Burn and crash

Ja detta enligt mig en lek låt har inte lagt ner mer än 10 min på inspelning lekte runt lite innan det va dags o dra till gymmet. Jag tycker personligen inte den e så bra men delar med mig den endå

Burn and crash heter låten o handlar om bil race typ haha fick upp mk minnen från need for speed most wanted tiden när man lira hela dagarna haha så jaja hata lr älska jag e mitt emellan typ,

autotune på reffen för det e ba lek

LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK

living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-04-28 20:17
först!
Death is the only way to true happiness

2008-04-28 20:17
Soft med nytt. Men inte lika bra som tidigare grejer! Du kan mycket bättre. Gillar att du kör annat än bara gangster också, eller visst är det gangster. Men det var roligt att lyssna, det var helt ok! :)

En fråga angående refrängen: vad heter den där prylen som gör om rösten på det där viset? Antar att du använder en sådan, om det nu är du som gjort hooken..

Big luv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-28 20:18
GRATTIS DuVetVemMayn!!!!

2008-04-28 20:19
riktigt skön låt man!, diggas till 100000% !, autotunes ligger nice också ;) försökte själv med det där, ja resultat hittar du här i audio forumet :)
Death is the only way to true happiness

2008-04-28 20:22
Tack  ja den heter auto tune
yes jag på reff också

tack duvetvemmayn
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.

2008-04-28 21:17
tkr den va feete
Geni

2008-04-28 21:19
Ändå skön! 
Oh You Mad Cuz I'm Stylin On You?

2008-04-28 21:48
Väntar fortfarande på att du ska komma bort från auto tune!

Fet låt f.ö
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-28 23:01
Tack gubbs

hansomknarkar

Använder sällan autotune ibland dyker den upp mest när jag inte har en reff i skallen o mest freestylar igenom en reff så brukar autotune användas som nu i denna.

2008-04-28 23:28
tagen??

2008-04-29 02:37
Aha ja den e taggad men inte så farligt

tack..

2008-04-29 08:01
verserna hur jävla bra som helst, nice me nytt.. reffen va inte de minsta lyckad :/ peace
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2008-04-29 11:44
Skön skit som vanligt Busta!.. droppa lite mer svenska också, peyz.
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec

2008-04-29 13:49
Fet som fan:D vore fett om du la ngt på svenska,D

2008-04-29 15:20
Hur kan det komma sig att du alltid skriver, "har inte lagt ner mycket tid och hit&dit"
I alla dina jävla trådar...
Jo jag vet, för att om du får mycket kritik som är negativt så har du något att skylla på.
i själva verket sitter du och sliter som ett jävla djur med varenda låt!
och inget illa med det, det ska man göra. göra sitt bästa!
men mannen snälla sluta skriv sådär i alla dina trådar.
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

2008-04-29 16:06
HAHA BREEE har dykt upp igen men snälla ''kompis'' jag har inte tid att göra musik har 2 ungar basket och gym varje jävla dag dom gångerna jag får tid lr ens inspiration är när jag tvingar mig sj till det när jag e ledig i nån timma.

Så därför står det så i varje tråd ...

2008-04-29 16:18
mmm precis! vi är inte ens "kompis" , vi är ingenting din nolla.

2008-04-29 16:24
hataz dyker alltid upp men men

läs så kan du se att jag sj inte gillar låten speciellt mk..

HAHA nolla?? jaja internet gangster....

2008-04-29 20:50
Kalla mig vad du vill, men vem är egentligen internet gangster av dig & mig.
pinsam du är, 22 år..

2008-04-29 21:37
gilla det, men den jäveln som kom på auto tune asså fy fan som de låter äkligt
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.

2008-04-29 23:03
bree gå o göm dig igen...

sajaliiita ja ibland kan den låta helvete ibland underbar det e det fuckade me auto tune haha kul att du gilla jag gillar inte heller reffen så mk men men;)

2008-04-29 23:47
tycker de låter galet nice mannen , keep that shit up
www.myspace.com/fresh4elements

2008-04-30 01:51

hehe va lite som ger dig kretik nu förtiden?? men iaf det va soooft

The only way to stop me is to motha fucking knock me or pop me !!