I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Röda Ögon Feat OneUnder - Allt går imot mej

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-04-25 21:01

Röda Ögon Feat OneUnder - Allt går imot mej

Yo

jag och röda hooka upp för några dagarsen han kicka sitt då men jag har inte haft tid att spela in förrän nu! Nu är den här iaf! Min del brusar sönder, pga min söndriga mick! Finns inget att göra åt, har inte haft tid at köpa en ny! Älska eller hata!!

http://www.speedyshare.com/425724711.html

Checka min myspace med (Denna låten finns inte där) www.myspace.com/one1under

Och fett med kärlek till folket på IntiSol!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-25 21:17

Reffen:

Dagar har kommit dagar har gått men är samma PErson//

Trött på, alla krav som ställs när jag gör som jag vill//

Så jag skiter i bläcket och skriver med blod//

För jag vet vad jag gör när jag gör det jag gör för jag vet vad jag vill//

Allt går imot mej ändå bara motgångar så jag skriver ner mitt liv i rim//

Min vers:

Gått ett bra tag sen jag grät sist//

Mkt snack jag försöker alltid vara ärlig//

Men har, kommit till en punkt i mitt liv//

Allt är bara motgångar allt smakar piss//

Pengar gör dej inte lycklig dom förstör//

Man kan inte köpa lycka , tro mej har försökt//

Flera ggr om, för jag saknar syrran//

För jag vet ja står själv medans låten tystnar//

Jag har testat allt//

Köpt ett hus, bil, lägenhet ändå står jag själv när det blåser kallt//

Målar med en vit penna för mitt block är svart//

Trött på pressen runt om kring//

Nu vill hela världen vill komma runt mej som om jag skyldig dom nånting//

Jag vill inte vara den som har lyckats längre//

Sen jag börjar tjäna pengar har nog allt gått åt helvete//

Tänkte bara på pengar så min bruden lämna mej//

Men jag skrattar för jag vet att pengar älskar mej//

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-04-25 21:23
Röda Ögon's Vers

varför ska ja kämpa när ja trycks ner-
vem finns där som kan lyssna på mina problem-
de finns massa tankar som nu hamnat på pappret-
ja tänker på natten som sen landar på takten-
mycke är inte sagt men hur ska jag skriva-
går inte beskriva vill släppa tankarna fria-
ta tankarna till ord som sprids på mitt rimblock-
jag sluter mina ögon långsamt drömmer mig bort-
väggarna närmar sig tårar rinner på min kind-
då tar jag min penna & skriver rim efter rim-
men varför ska jag kämpa när allt går emot-
och all skit som hänt kan jag skriva en bok-
allt känns så stort och inget går som jag vill-
söker efter alla svaren men inga finns-
ligger i min säng med sår stora som hav-
allt blod rinner ur mig inte mycket är kvar-
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-04-25 21:37
Vers 1 snubben,...
Du har en viss bra delar i din text
men ditt flow är helt åt helvete.. du ligger off hela tiden

Reffen.. Mixxen sög helt ärligt.. Och den lät lite tom.. inget jag digga

Vers 2 snubben,

Samma här asså.. va göru med mixxen igentligen ?
De låter bara kefft.. du är bättre än såhär !.
Bra text.. ett hyffsat stabilt flow.. Du kan bättre !

One // Micke
Mc´s Spottar Verbalt

2008-04-25 21:41
Tagen- P19 Angående min mix så är min mic sönder som det står där upp"Min del brusar sönder, pga min söndriga mick" MEn nice att du kolla förbi

2008-04-25 22:08
Användaren är inte inloggad Tagen- P19 kanske inget att skylla på men jag är förkyld och hade antagligen inte övat på texten tillräckligt men tack för att du tog dig tid. peace
ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>ForumsignaturForumsignaturForumsignaturForumsignatur<br>haha man kunde kopiera & klistra skiten :P

2008-04-26 00:36

??????????

2008-04-26 00:52
drezaz ? haha

2008-04-26 01:09
Användaren är inloggad Maketo__ P19 thankz mayn, whoa keep em' comin' :D

2008-04-26 01:32
Maketo__ P19 haha jasså? det säger du? Hur fan vet att det tar 5 minuter för mej köpa en mick? Hade det gjort det så hade jag nog allt köpt en mick! Så det här är inga undanflykter! Fan surar du fortfarande över att jag knulla dej i den andra tråden? Släpp det för fan!! Ta din avundsjuka och dra nu!

2008-04-26 01:39
inge hat i tråden :P tare i gästbok.
Bloggare

2008-04-26 01:42
jag gillar den :) ..
men jag tycker att låtarna börjar låte lite likadant om allt ..
elinwredh.se - Där musiken är viktig

2008-04-26 01:57
Användaren är inloggad Wredh__ F18 tack, joo det är sant, men nu för tiden lägger folket aldrig in själen i sin musik, det är därför allt låter likadant, och om alla lägger ner sin själ på en låt kommer alla låtar låta unika! peace one love / röda

2008-04-26 08:50
yesyes, röda ögon tyckte din text var bra men flowet satt inte direkt där det skulle :/

1under schysst text, bra flow :)

PeAcE! =)
Kukirumpan

2008-04-26 20:06
thankz linus. whoa come on

2008-04-27 04:45

2008-04-28 18:19
Röda Ögon har ganska behaglig röst som passar till låten.
Texten var också till min belåtenhet.

Oneunder gör en liten prestation på denna, så utlämnande text. blir imponerad på riktigt.
Och det visar ganska tydligt att man inte måsta ha tolvstaviga rim för att det ska bli bra.
Så jävla mycket känsla i versen o din röst passar perfekt här.

Refrängen var helt okej, men jag kunde önska lite mer energi i den.

Den här uppskattades.
Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-04-28 18:39
PrimusC P20 Thx manne värmer som fan :)

MEra?

2008-04-28 19:10
ljudet va ju obehagligt :D men annars va den soft! tycker ettunder har blivit bättre! lite mer egen i den här.. bättre ljud o produktion så blir d nice! :D

kram
www.magnusrytterstam.se

2008-04-28 20:09

Jadu mange broder, nu ska du inte tro att du är lika cool som jag bara för att du är sidekick till fronda^^Jag är medveten om ljudet men som sagt är min mick som den är! Upp till var och en om man vill tro på det:) Tack :) Hälsa Våran Bror Sebastian Fr*nda Nästa gång ni träffas och säg att det är dax att han släpper nytt!

Blesss

2008-04-29 21:38
thankz alla betyder mycket. peace upp