Producent
2008-04-23 18:29
Joutzen & Myntah - Vi är tillbax [Prod Quizze]
Ja det va ett tag sen jag (joutzen) la upp något här på whoa. Men nu lägger jag upp en låt med Myntah som jag inte kickat med på ett halvår! Hoppas ni gillart! Kretik skulle uppskattas!Låten! Props till Quizze för all hjälp!
Flyger fritt, landar platt
myntah lägger det nice, sköna rim här o där! din text e helt okej. reff: fan har ni lagt sån där mörk röst med myntahs del? lätt skumt:S haha diggar inte reffen så där jättemkt, men fan den funkar! joutzen: typ samma här, du lägger det skönt, med feta rim här o där:)! texten e helt okej, snäppet vassare text! översett låter det helt okeeej !:) keep spittin bois! Peys/Spiken
haha Joutsen Själva Ekvatorn ;)... Joutzen: Diggar denna från dig, hör inte visa grejjer, låter som beatet överöstar dig totalt, hör ganska mycket av din text, så 7/10 får du av mig Myntah: aldrig hört dig förut men du la det ganska soft, fanns några ställen där du oxå inte hördes, vet inte vad det kan vara, men texten va soft den med, 7/10 får du med, Beat: diggas xD Reff: låter lite konstig, men sitter perfekt, och helt underbart, Totalt 8/10 för denna låt boys.! Peace and Love
Hiphop är som en Ljuv Ballad i mina öron, nae jag vill inte veta va hårdrock är i öronen då :o.<br>
Producent
2008-04-23 19:09
Tack Boyz! <3
Myntah lägger det skönt, gillar din röst o text, flowet sitter som de ska
Joutzen som sagt det var ett tag sen du droppade nått men gillar din röst o texten var riktigt skön, flowet sitter och bra inlevlse på er båda
för övrigt var beatet ritkgit skönt, gillar mixxningen Keep it up boys!Peace Out / skutte
Myntah : Jag gillar inte munter men jag vart fan imponerad av din vers , sköna rader =) Reff : Reffen var konstig , diggas inte ... Joutzen : Nej tyvärr , vissa rader var bra men jag gillar det inte ... sorry!
Producent
2008-04-23 19:31
Alla kan inte gilla men tack ändå! Tack alla!
backupppp
Y o u K n o w I t!
Ni verkar inte ha anpassat er till beatet. Ingenting jag digga alltså.. men jag ser utvecklings på båda två, helt klart. pz
Producent
2008-04-23 21:00
Tack vikkee!:)
Producent
2008-04-23 21:06
Jag såg att jag skrev fel "Prod-Quizze" Det ska va Mixx-Quizze !
yehh.
http://www.myspace.com/quizze
Producent
2008-04-23 21:10
gillar myntah på denna,skön röst och najs text!.. diggar inte reffen! hör utväckling på dig joutzen,fortsätt så hära
fosho
Tight mayn :) Ni skulle kunna utveckla låten lite till . Eller nä den är bra som den är , Tight
www.myspace.com/Sagoztyle
Producent
2008-04-23 21:59
Tack grappar!
Alla skriver att de var så jävla bra men måste tyvärr säga så hära! Myntah tar ett sjumilakliv bak som martin stenmark; Give Me a lapdance var bra, detta var lekpark ;P Checka rimmet yo! joutzen helt okej, myntah du också men inget som jag kommer lyssna på... halvtaskigt flow, med halv fresh text = papperskorg, forsätt släppa!
håller med joel
http://www.znapmusic.com/myntah/
OMG myntah OCH Joutzen dom gör det igen!
denna sög inget bra blablabla släpp med hårtork ist munter
beatet är väll en istrumental? helt okej rapp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo det är ett instrumental. men pojkarna skrev lite fel. jag har fan inte proddat haha.. Peys!
http://www.myspace.com/quizze
haha ok:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-24 15:25
Tack iaf allihopa
Deliveryn va kass dock, vill höra mer känsla + att han i första versen "sluddrar¨" ibland. Texten kan bli bättre. Andra killen va bättre, mer känsla bättre delivery. keep it up
Producent
2008-04-24 19:02
tacktack
tycker ni ska lägga det snabbare
YES
tycker joutzen låter som han sitter o skiter när han rappar.. myntah brush alltid tight. och ni tog beatet som du o jag myntah redan gjort en text på? :P peys ut!
Håller inte käften!
Producent
2008-04-24 20:04
Håller helt klart med mirC... Du rappar fett segt i låten Tobbe.. Du kan bättre
låten är väll okej, munter du har gjort mycket bättre. jotuzen, klar utveckling, men har alltid tyckt att du försöker snabba dig igenom låten, och låter ansträngd, ungefär som du vill din vers ska sluta så fort som möjligt. men helt klart en förbättring på flowet joutzen. Beat : 8/10 Mixx : 8/10 , lite för rent ljud för mig + reffen. rapp : Båda lägger det väll bra, men ni kan bättre. peayce.
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
Producent
2008-04-25 13:56
Tack !=)