Melvin - J Spitz Diss 2 (feat J Spitz)
aah, andra dissen till spitz, trött på skitsnack från hans håll och tar ut det över honom här... www.myspace.com/melvinjunkyard andra låten i spelaren, som vanligt :) och yes, det är riktiga spitz som snackar i telefon i outrot hahahaa..
www.myspace.com/melvinjunkyard
Fett skit mannen fortsätt så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soft
www.myspace.com/friphmusic
Nice som fan, diggar din röst som fan alltså;) Kan aldrig försöka sluta härma den:P hehe. Låten var riktigt nice, du knäckte han säkert, har aldrig hört han.
http://www.myspace.com/danielsavaker
hehe tack så mikhet! :P slängde upp den gamla dissen oxå som ja gjorde nu eftersom "jag e så feg o inte vågar låta honom höra den" enligt honom.. skrattar bäst som skrattar sist hehe :)
Maahaaahaa! vet inte ens vem den andra snubben är men haha, fan vad fett! :D
bla.
yeaaaaah diggar din röst fan, den e unik på bra sätt ! :D texten, deliveryt, flow och beatet var allt mkt gött! goooooooooood!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
outrot e lite små roligt.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
hehe Tack så mkt Litanol!
fet skit mannen, du vet vad jag tycker
FET!
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Melvin , du är King breee :)
ya0 ...
Melvin du e bäst broshan:D
aldrig diggat din röst :(
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
UPP!!!
Tycker fortfarande mer om honom. sry
nån som har J spitz, diss? förövrigt sjukt tungt melV!
B
dumboleifi P18 Otur, me tanke på att han slutat rappa sen ett år tillbaka....
elajt P65 Ingen har den förutom en person, de e e som e så kul.. han snackar om att ja e feg som inte vågar visa min, när jag sj hittade hans i studiodatan där han hade spelat in den i av misstag... hans diss e ett år gammal snart, men han sa ju i telesamtalet oxå att han e eventuellt sugen på att lämna svar nu, med eller utan min polare som prankcallade honom hahaha. ja blir glad om han svarar denna gång!!!
patetiskt :)
tack så mkt!
melvin P46 Okej, så jag kan inte säga att jag tycker om Tupac mer än dig heller då?
Du är så ofantligt korkad...
Bah, nu var jag elak igen. :/
riktigt hård o rolig diss om jag ska vara ärlig,.. reffrängen gör sjukt bra faktiskt!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
dumboleifi P18 du måste vara dummare än tåget..
Tyvärr, för din del, som gillar spitz finns det inte mkt han har gjort, och tyvärr, för din del kommer det inget nytt heller eftersom han lagt av. jag menade verkligen inte att "haha ja e bättre än honom nu för han har slutat rappa".. tror du vekligen att jag är SÅÅ dum är du ju sanslöst vild fantasi.. oftast när du försöker dumförklara folk blir du den dumma pga dina fräna anklagelser och vridningar, tolkningar osv av allt du läser..
i början gick du mig på nerverna när du tjaffsade, nu skrattar jag bara åt dig! inget du skriver kommer sänka mig till din nivå igen so just drop it!
väldigt rolig o soft diss =D han blir fakkad =). föresten väntar fortfarande på massa saker som du ska skicka =( </3
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
npr P17 haha sorry, bosatt mig i studion och spelar in fr morgon till kväll nu me två polare!! Kommer bli fett! tar de när ja loggar in på msn! :P
"tror du vekligen att jag är SÅÅ dum är du ju sanslöst vild fantasi." jag är alltså sanslöst vild fantasi... "oftast när du försöker dumförklara folk blir du den dumma pga dina fräna anklagelser och vridningar, tolkningar osv av allt du läser.." Oftast? Haha mina ordval är inte alltid helt pk(vilket jag också påpekade själv) och jag tänker inte sitta och försvara hur jag tolkar en text eftersom det känns väldigt luddigt att diskutera en sån sak... "början gick du mig på nerverna när du tjaffsade, nu skrattar jag bara åt dig! inget du skriver kommer sänka mig till din nivå igen so just drop it!" Haha, och det ifrån killen som lackade ur på att en kille antydde att han rökte spice för att hans tagteamlag kallade sig för spiceboys.. men whatever, vi avslutar väll här då, ha det bra sötnos.
dumboleifi P18 som ja sa, jag vet att ja sneat tidigare för grejer, men som ja oxå skrev, never again.. dom som vill hata o komma me tolkningar får göra det. i got nothing for love for the game and the people around it! vad skulle ett liv vara utan motgångar och folk som ogillar det man gör.. ha de soft man så ses vi i forumet! :P
dumboleifi P18 o som du säkert förstår menade jag "HAR vild fantasi", men de var ju förutsägbart att du skulle kommentera det hahah :P
hugs and kisses!
kom igen folket mer kommentarer!:)
vart kan man få tag på hans diss? har han dissatr dig ens?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
han har dissat mig, men som ja skrev uppe e att han inte vågat lägga upp den på nätet, tyvärr! :(